vrijdag 18 december 2015

Serious Request Friday

Hey girls vandaag kwam mijn vriendin Pascalle uit Maastricht op bezoek en zijn we lekker de stad in gegaan. Vandaag begint Serious Request in de binnenstad van Heerlen, toen wij er waren was het nog niet officieel begonnen, maar het zinderde wel al in de stad. 
Ik zag al een check van zo'n €10.000 langsgaan van een middelbare school in Heerlen en eentje van €5000. Natuurlijk gingen wij ook even op de foto, ik vroeg even een omstander om een foto van ons samen te maken. 


In de stad stonden op diverse plekken eetkraampjes en bij eentje wilde ik toch even op de foto. Ik deed er zelfs mijn jas voor uit ;). Want Tante Betsy jurkje Tika Black is te mooi om niet te laten zien. 


Bedankt voor jullie leuke reacties op de kerstboom paspop, heb ze wel voorbij zien komen maar geen tijd gehad om een reactie achter te laten. Quality time met een vriendin is belangrijker en nu is manlief weer thuis dus ga ik deze blogpost afsluiten. 


Als je nog niet mee doet met de winactie van sponsor Sokken-online.nl wel gewoon lekker mee doen, wie niet waagt die niet wint... http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2015/12/colourful-legs-wednesday.html
Ik mag 3 dames blij maken dusss. Vandaag droeg ik mijn groene panty (inmiddels legging) Jolly Green. Ja Esther dat is de kleur...ik vind het een heerlijke kleur :). 


Lots of love from Susan