donderdag 31 december 2015

Thankful Thursday

Hey girls vandaag is het de laatste dag van 2015, ik ga het jaar knallend uit met die super winactie, waarop je kans maakt om een kadobon te winnen te besteden van €55 te besteden in de webshop van TanteBetsy.com
Dankbaar dat ik de Dress Tree Mint leuk heb kunnen verkopen (voor €52,50) en ik maakte er een mooi rond bedrag van. Ik hou van dubbele nummers :). 


Ik hoop komend jaar natuurlijk ook leuke acties te blijven organiseren voor jullie. 
Bijvoorbeeld dit soort kadobon acties, want wie wil die nu niet winnen?!
De Colourful Legs Winactie van Sokken-online.nl was natuurlijk ook een hele leuke. Jack heeft al toegezegd dat ik panty's krijg om mee te nemen naar de Royal Dress Day van de jurkjes Facebook groep, super is dat hè?!
En ik ga er vanuit dat als ze bij Sokken-online zien dat jullie via mijn blog daar leggings en panty's kopen, dan zal ik zeker nog wel eens een winactie mogen doen in het nieuwe jaar. Dus klik op de banner (te zien in de webversie) om daar te gaan shoppen. 


Dankbaar voor jullie leuke en lieve reacties hier op mijn blog en dat ik jullie Tante Betsy foto's hier mag delen, maar ook dankbaar dat jullie mijn Facebook pagina liken en mijn Instagram account volgen en ik ben zeker ook dankbaar voor de reacties daar.  
Dit helpt natuurlijk ook om passende sponsors te vinden. 
Brigitte deelde vandaag een heel lief berichtje op de jurkjes groep, het ontroerde me en ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Ze riep de jurkjes zusjes op om mijn blog te volgen, dankjewel lieverd!


Ik hoor ook regelmatig dat het heel fijn is dat je hier kunt zien hoe bepaalde jurkjes staan, dus er zijn ook heel wat dames die jullie dankbaar zijn voor jullie leuke Tante Betsy foto's :). Monique je kunt ook onder een recente blogpost een vraag stellen en voor een foto van een zwarte zippie kun je ook altijd op de tag 'Black' klikken http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/search/label/Black
Ik zal eens even kijken of ik wat zippie foto's van de girls vind ;). 


Zo girls ik ga er weer vandoor, leuk dat jullie al zo enthousiast melden dat jullie mee doen, spread the word onder de Tante Betsy girls of Facebook of Instagram en have fun met foto's maken!
By the way de sale van de huidige collectie in Tante Betsy's webshop start 1 januari, wanneer precies weet ik niet...misschien vannacht om 00.00uur óf in de loop van de dag óf op 1 januari om 00.00uur? Hou Tante Betsy haar Facebook pagina in de gaten! https://www.facebook.com/tantebetsyfashion De afbeelding is van vorig jaar ;). 

Lots of love from Susan tot volgens jaar oftewel tot morgen :). Een hele mooie avond gewenst!