maandag 14 december 2015

The bidding has started Monday

Hey die lieve Tante Betsy girls, ik heb de advertentie geplaatst op een nieuw Marktplaats account '365happyTanteBetsydresses' http://link.marktplaats.nl/m1001867931
En yesss op het moment dat ik dit typ staat de bieding al op €50, oops nu terug op €46.


Dat wordt een leuke Tante Betsy kado bon voor jullie http://www.tantebetsy.com/nl/home/
Ja haal de camera's maar uit, ga maar lekker aan de slag met leuke foto's/collages maken ;). 
Tante Betsy wannabee's sjees naar een Tante Betsy verkooppunt of wees creatief!
Ik mag me binnenkort weer gaan verheugen op leuke foto's. 
Maar nog even geduld, de jurk moet eerst verkocht zijn ;). 


Hij is nieuw, met kaartje...ik heb hem één keer even aangedaan om foto's te maken. 
Ik moet knallen, ik heb knalkleuren nodig. Daarom dat ik heb besloten om deze jurk verder te 'geven'. Hier beneden een foto van 38 dresses, zo ziet hij beter uit, dus ben je wat smaller als mij dan is deze jurk een plaatje. 


En binnenkort komt nog een leuke winactie...yeahh...van een sponsor van me, het heeft met Colourful Legs te maken (zie label in de webversie van mijn blog). 
Oh ja voordat jullie denken dat al die jurken door Tante Betsy gesponsord zijn, het merendeel van mijn Tante Betsy jurken heb ik zelf gekocht ;). 


Heb je een Facebook account en like je mijn pagina https://www.facebook.com/365daysofhappytantebetsydresses al, dan zou ik het leuk vinden als je de pagina al eens op je profiel deelt.
Klik op 'Meer'...daar staat delen ook tussen. Niets hoeft hè girls, maar het mag wel :). 
Wie weet heb je wel vriendinnen die de Tante Betsy jurkjes/rokjes/vesten ook leuk vinden. 

Lots of love from Susan