vrijdag 18 maart 2016

Creative Tante Betsy Friday

Hey girls eigenlijk wilde ik een blogpost maken van creatieve Tante Betsy girls, ik heb al heel wat leuke foto's gezien, maar realiseer me opeens dat ik de ketting nog even onder de aandacht wil brengen die ik weg geef. 
Er zijn nog niet zoveel aanmeldingen binnen en wellicht komt het doordat het roze kunststoffen hart wel erg overduidelijk aanwezig is. Ik heb nog een kleiner hartje wat aan de ketting kan gehangen worden ipv het grote hart als je niet zo van 'opzichtig' houdt. 


JufAnita, Sandra, Patricia, Brigitte en Essebes hebben aangegeven dat ze willen mee doen. 
Hilde heeft me wel al een foto gestuurd, ik realiseer nu dat ze nog geen reactie heeft achtergelaten. Doe je dat nog even? 
En heb jij nu ook wel interesse als het kleine hart eraan hangt dan meld je aan onder de winactie blogpost. http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/03/365-days-of-happy-tante-betsy-dresses.html?
En girls vergeet niet een foto of fotocollage in te sturen (bij welke Tante Betsy outfit je deze ketting zou willen dragen) vóór dinsdag 22 maart. Dus je hebt nog maar een paar dagen de tijd. 


Vandaag heb ik nav die ketting nog een andere ketting gemaakt (die in het midden, de rechtse is de mijne ;)). 
Ik kreeg de vraag van een Duitse kennis, die ik de afbeelding van de ketting liet zien om ook zo eentje voor haar te maken met zo'n groot roze hart maar dan niet met rode kralen erin verwerkt. 


En vandaag was ik ook op mijn werk creatief, ik heb de paspop al eens gedeeld waar ik pas een kanten 'rok' aan heb gemaakt. 
Vandaag was het tijd om hem te pimpen met bloemen, een collegaatje van de kantine had wel wat oude kunstbloemen voor ons. 
Perfect voor bij zo'n oude kanten gordijnenstof! Het was een leuk werkje om mee het weekend in te gaan. 


Een heel fijn weekend girls, dankjewel voor jullie leuke reacties op mijn Kunstboer blogpost en mijn Rokjesdag blogpost van gisteren (foto's met jullie nieuwe rokjes zijn altijd welkom). 
Ik ben blijkbaar niet de enige met klotsende schurende bovenbenen, binnenkort kom ik daar nog op terug, wie weet kunnen we dit jaar eens mét blote benen onder onze jurkjes en rokjes. 
Én er komt ook nog een leuke winactie aan die met De Kunstboer te maken heeft ;). 


Lots of love from Susan