zondag 13 maart 2016

Family Time Sunday

Vandaag onverwacht een familiedagje gehad samen met manlief en dochterlief. Ik kreeg een whatsappje van dochterlief of we thuis waren of weg. Wilden even later nog naar een rommelmarkt in Duitsland, normaal zouden we allang weg zijn geweest...maar nu toevallig niet. 


Dus hup in de Mini, ons eerste ritje in onze Mini Cooper dit jaar, (geen foto's van gemaakt) en dochterlief ophalen en naar de Trödelmarkt, niet echt wat gekocht (een miniatuur Mini ;)). Wel even samen op de foto voor een mijnschacht lift in mijn Tika Black, Apollo Panty (Red) van Sokken-online en mijn knalgroene cowboylaarzen.  
Daarna nog een uurtje of langer rondgesjeesd door het heuvelland, altijd leuk voor manlief om lekker bergop bergaf te rijden/te crossen. Gezellig met dochterlief gepraat en manlief mocht natuurlijk lekker op de weg letten. 


Nu hangen we op de bank :p, manlief is naar een autoprogramma aan het kijken over klassieke auto's en ik ga kijken wat ik op tafel ga zetten ;). Nog een fijne zondag girls ennuh leuk dat er al wat dames zich aangemeld hebben voor de nieuwe winactie. Meld je alvast aan als je wilt mee doen, een foto of collage insturen naar mijn '365happytantebetsydresses' gmail adres kan later. 

Lots of love from Susan