zaterdag 26 maart 2016

It's a beautiful day the sun is shining Saturday


Hey Tante Betsy girls hier in het zuiden van Nederland schijnt het zonnetje heerlijk en dat is natuurlijk een mooi moment om mijn Tante Betsy jurkjes lekker in de frisse wind te laten drogen gezamelijk met de werkbroeken van manlief. 


Néé die zijn niet samen de was in gegaan, ik ben heel zuinig met mijn Tante Betsy jurkjes en die was ik op 30 graden met alleen andere Tante Betsy jurkjes (of bijvoorbeeld mijn leggings erbij). 
Was de jurkjes/rokjes niet samen met spijkergoed, staat op de website van Tante Betsy als wasadvies erbij en natuurlijk doe ik dat ook niet. 


Vandaag ben ik meteen de Vevina crème uit aan het proberen. Voordat ik hem kreeg had ik verwacht dat het een crème zou zijn die heel glibberig tussen mijn dijen zou aan voelen (ja whahaha je krijgt er meteen andere associaties bij ;)), maar dat is absoluut niet het geval. 
De crème voel je verder niet nadat je hem hebt opgesmeerd, maar toch heb ik nu al geen plakkerige bovenbenen, normaal voel ik dat wel al snel (zonder welke crème dan ook). 
Het is natuurlijk nog geen warm weer en ik loop ook geen kilometers in huis/in de tuin rond, zal hem zekers nog meer gaan testen met warmer weer om een goede review te kunnen geven. 


De Footnotes sandalen die ik draag zijn ook ideaal bij warm weer, je kunt ze namelijk in de loop van de dag strakker of minder strak maken door middel van klittenband. Nu nog even zonder gelakte teennagels ;), straks gaan weer cowboy laarzen aan en denkelijk ook een legging. Nu geniet ik even van de zon zittend onder het afdak. 


Inmiddels dus deze kobaltblauwe panty (nu legging) aangedaan en dadelijk ook mijn blauwe Tante Betsy hoodie vest en natuurlijk mijn De Kunstboer tas. 
Leuk dat jullie weer meedoen met de give away, alleen even een kanttekening ik geef de afgebeelde etui weg, de Big Powergym etui. Dus geen hertjes of andere schattige dessins ;). 

 

Lots of love from Susan