woensdag 13 april 2016

Shopping in Maastricht Wednesday


Hey girls vandaag ben ik een middagje naar Maastricht geweest, op bezoek bij mijn moeder, niet echt ziekenbezoek maar toch ook weer een beetje wel. 
Maar officieel kon ik pas om 14 uur terecht dus eerst lekker gaan shoppen, nou ja niets gekocht hoor, maar ik ben wel in twee oh nee drie leuke winkels geweest en ben op de markt naar de stoffenkramen gaan kijken. 


Ik ben zelf een echte Maastrichtse en vond het toch wel weer heel leuk om eens lekker tijd te kunnen besteden in de stad. Nou ja zo'n twee uurtjes door de stad gehuppeld ;). 
Na de stoffenmarkt ging ik naar VanDaan op het Keizer Karelplein, ik wilde een paar King Louie jurken passen, ik had namelijk online een paar leuke mouwloze gezien. De mouwloze die er was, was toch niet mijn ding en er was eigenlijk maar een jurk die ik echt leuk vond qua stof en print dus hou die in mijn achterhoofd voor de mouwloze versie. Oh ja ik heb ook nog een jas gepast, leuk maar niet mijn kleuren (te flets) maar wel mijn maat :). 


De verkoopster vroeg me of ik al eens een King Louie vestje had gepast, nee...ik heb normaal lange hoodievesten aan...vandaag draag ik een groen vestje op mijn Birdie Black (ja ik heb hem ook, zo blij mee :)), maar het vestje van mij is eigenlijk net te lang...ik heb ze liever korter en in de taille vallen. 
Ik ging even op de foto voor de King Louie rekken onder het mom van Tante Betsy meets King Louie ;). 


Ik ging nog even op de foto als een echte toeriste (gevraagd aan een paar Italiaanse toeristen ;)) op het Vrijthof. 
Ik was op weg naar Giensch (Achter het Vleeshuis) en wilde even met mijn totale look op de foto in mijn opvallende verschijning hihihi...met mijn knalroze pantylegging, knalgroene cowboylaarzen en mijn kleurrijke De Kunstboer tas. 
Oh wat een leuke winkel is Giensch, deze werd al eens aangeraden door de jurkjeszusjes...thanks girls dit is een aanrader. 
Ik heb zelf al heel lang niet meer gewinkeld in Maastricht en als dan is het met dochterlief en dan gaan we naar winkels zoals Bershka, NewYorker...not my style...
Giensch heeft namelijk Hasbeens klompjes en die wilde ik dolgraag eens passen. 
Ik kreeg meteen leuke reacties op mijn groene cowboy laarzen, zelfs van iemand in de winkel die me al door de stad had zien lopen in mijn groene cowboy laarzen hihi. 
De dames deden zich veel moeite voor me en ik heb ook twee paar Hasbeens gepast, de hoge versie is me te hoog en de middelste versie vind ik het leukste, maar leken me erg stug. Maar de verkoopster die ook een paar aanhad zei dat het even doorbijten was en dat ze vanzelf soepeler gingen zitten. Geen foto's van mijn passessie, maar natuurlijk hadden we het even over Tante Betsy jurken, ze had er zelf twee...dus wie weet een volgster erbij hihi. 


Daarna naar mijn moeder gelopen, oh ja ik ben ook nog vlakbij Giensch even een Vintage kledingshop binnen gelopen, ik zag stoere cowboylaarzen en ik hoopte nog leuke retro look jurkjes te vinden...maar alles was echt retro, wel heel leuk om te zien :). 
Met mijn moeder gaat het by the way goed, ze kan daar lekker even tot rust komen en lekker herstellen en na twee uurtjes op bezoek was het weer tijd om naar huis te gaan met de trein (de foto in de trein is vanmorgen genomen door het meisje wat tegenover mij zat, ik was aan de chat met Anita van Tante Betsy, en wilde de Birdie black even showen in daglicht ;)). 
Hierbeneden de foto's die ik maakte gisterenavond toen ik de jurk paste. 


Lots of love from Susan