zondag 24 april 2016

Tante Betsy girls in the spotlight Sunday

Hey girls vandaag wil ik weer eens wat Tante Betsy girls in de schijnwerpers zetten. Niet iedereen wil herkenbaar op de foto, op internet, ja er zitten zelfs een paar 'onthoofde' dames bij ;). 



Naar aanleiding van mijn omroepje voor foto's van volslankere modellen kreeg ik een paar mailtjes. Of het nu echt volslanke modellen zijn...vind ik in ieder geval niet...maar dat komt meer omdat dit toch de meest gangbare maten zijn wat de meeste dames dragen. M - L - XL en XXL vliegen er altijd uit bij Tante...


Deze twee dames kwamen elkaar op een cursus tegen en allebei in dezelfde Tante Betsy jurk, heerlijk! Dit is wat Hetty schreef;
Hallo  365 dagen tante Betsy,
Vandaag een Aquarel workshop bij Loes Botsman. Komt Nelleke binnen, in hetzelfde jurkje😄😄😄 ! Onze laarzen staan er helaas niet op; hetzelfde jurkje, maar het totaalplaatje toch net weer even anders. (Ja, tijdens zo'n workshop doe je ook niet je allernieuwste jurkje aan). Soms kan zo'n situatie vervelend zijn, maar in ons geval werden we er alleen maar blij van😍
Super leuk contact en natuurlijk gelijk even onze 'kledingkast' doorgenomen. ......haha, zo grappig. Dus wie weet ... Wat denk je van een Meet& Greet Tante Betsy fans? 
Ps. We zouden zelf nooit een foto naar jou doorsturen. Vinden onszelf nu niet echt fotogeniek.
Maar , ok , deze 'surprise' wilden we wel even delen.
🌺🌸🌺 groetjes,
Hetty Bakhuis
Nou Hetty en Nelleke jullie staan er allebei harstikke leuk op vind ik, heerlijke spontane foto en tsja een Tante Betsy meet & greet lijkt me heel leuk, maar ik woon in het uiterste zuiden van het land en ben geen organisatie talent (heb er ook geen energie voor) dus dan zouden andere Tante Betsy girls dat op zich moeten nemen ;). 


Jurkjeszusje Kim (linksboven) ging nog even heel snel op de foto tussen de bedrijven door in haar nieuwste jurk die ze dankzij onze hulp heeft kunnen scoren bij So Much. Ze had een fashion cheque waar ze maar niks leuks voor kon vinden en wilde heel graag een Tante Betsy jurkje van de nieuwe collectie. Met verenigde krachten gingen wij op zoek naar een verkooppunt die deze accepteert en zo kwamen we bij So Much uit. Binnie is altijd even hulpvaardig en heeft weer een Tante Betsy girl blij gemaakt. 


Binnie van So Much staat zelf ook op de foto helemaal rechtsboven in hetzelfde jurkje als Kim, Dress Peacock Blue. Hij staat je prachtig lieverd en fijn dat je voor ons op de foto gaat zodat wij kunnen zien hoe de jurkjes staan. 


Instagrammer Violaodorata vond het okay dat ik haar foto deelde op mijn Tante Betsy blog. Ze scoorde deze leuke Tante Betsy bomenjurk nog in de sale. Er komt binnenkort in hetzelfde model nog een heerlijke hartjesjurk (Dress Akke) die übercute is, dus goed om te weten hoe hij staat bij een van ons. Dress Marjan is ook hetzelfde model maar dan met de peacock print in het groen. 


Jurkjeszusje Hanne scoorde haar eerste Tante Betsy rokje in de sale en wow ze staat er prachtig op. Ze heeft er een hele leuke combinatie van gemaakt. 


Dorette stuurde een aantal foto's van zichzelf door, ik koos deze uit waar ze helemaal op staat. Ze deelde al eens eerder een foto toen ze meedeed met een winactie. Thanks Dorette!


Instagrammer Jootje31 had een foto gedeeld in haar Birdie Blue en deze mag ik delen :). Altijd leuk als dat mag, als mensen dat liever niet hebben heb ik daar natuurlijk ook alle respect voor. 


Een jurkjeszusje dat niet herkenbaar op de foto, op internet wilt heeft deze leuke Lola Hearts Blue gekocht. Oh zucht ik denk stiekem dat ik me die nog ga bestellen, vind hem zo mooii! En ja jurkjeszusje hij staat je mooii!


En last but not least nog eens Petra in haar Birdie Blue, ze ziet er prachtig uit zo vlak na haar bevalling. Super voor je dat je zo snel je figuur terug hebt. 

Lots of love from Susan