maandag 25 april 2016

Thankful Tante Betsy Monday


Weet je nog dat het een paar weken geleden rokjesdag was bij Tante Betsy, alle overgebleven rokjes gingen in de sale voor €19,95 ? 
Ze waren in een mum van tijd weg, máár een jurkjeszusje ontdekte nog een rokje dat nu nog in alle maten te krijgen is http://www.tantebetsy.com/nl/skirt-petrol-n-blue.html


Hanne had het rokje aan op de foto die ik gisteren deelde. Dus kun je nog een keer spieken hoe hij aan uit ziet. 


Maar de nieuwe Tante Betsy rokjes zijn ook al te koop, nog niet bij Tante in de webshop maar wel al bij diverse verkooppunten. 
Niet iedereen heeft hetzelfde besteld. Bij So Much kwam ik deze leukerds tegen en oh ik weet dat van een aantal van die printjes nog hele leuke jurkjes gaan komen ;). 


Alsook bij Love, Peace & Joy


En Tante Betsy zal ze ook vast snel in de webshop zetten. Ze plaatste wel een bedankje op mijn Facebook pagina voor de verjaardagspost die ze kreeg; Lieve lieve mensen, dank jullie wel voor alle lieve kaartjes, attenties en de meest geweldige koekjes (roos bakt) die ik ooit heb gezien! Dank jullie wel lieverds!! Dikke knuffels van Tante Betsy!!! Dank je ook lieve Susan voor alles wat je doet! Dikke knuffels Alisa
Wie weet staat jouw kaartje er ook wel bij. Thanks girls om samen met mij een kaartje te sturen, echte post is zoveel leuker!

Zie je dat leuke mouwloze jurkje? Ja dat is dezelfde print als een van de rokjes bij So Much...oh wat zijn het weer geweldig leuke printjes :D. Ze komen in rood, wit en blauw. Ook als doorknoopjurkjes :). Love them!

Lots of love from Susan