zondag 1 mei 2016

Happy Tante Betsy Dresses Sunday



Hey girls ik werd deze week blij verrast met een prachtige Tante Betsy jurk. 
Shirt Dress Red is een prachtige doorknoopjurk (is dichtgestikt) met een super leuke print maar vooral ook een geweldige vrouwelijke pasvorm. 


Ik kende deze nog niet, maar wow wat een geweldig leuke print, alweer rood wit en blauw, love it!
Vandaag gecombineerd met een blauwe panty en mijn rode Sendra cowboy laarzen. 


Deze exact zelfde jurken staan ook bij Tante Betsy in de webshop, maar vooralsnog alleen in effen kleuren. 
Button Down Dress Grey, Button Down Dress Black en ook Green en Dark Blue. 



Betty van 38 dresses showt ons de grijze versie, dankjewel Betty :). Zoals je begrijpt is die ook bij haar te koop, maar vast ook bij andere Tante Betsy verkooppunten. Dat ligt er natuurlijk helemaal aan welke jurken er ingekocht zijn door de diverse verkooppunten. 


En oh wat ziet mijn oog de stoere vestjes zijn nu ook bij Tante te koop. Hebben jullie ze al gezien? Het blauwe jeans vestje (Sweat Jacket Vera Blue Jeans) heeft een afwijkende maatvoering zie ik, lees altijd even goed wat er staat. De andere vestjes, Sweat Jacket Vera Blue/Green/Black vallen wel op maat. 


Zo girls ik ga er weer vandoor, ga zo nog even met dochterlief en haar vriend mee naar mijn vader. Ben al vanmiddag samen met manlief geweest en we zijn mijn moeder ook even gaan ophalen. Hij ligt nog op de intensive care, maar is goed op aan het knappen, maar heeft nog even wat extra aandacht nodig en extra zuurstof. 

Lots of love from Susan