woensdag 4 mei 2016

Tante Betsy Give Away Wednesday


Hey girls vandaag start de Tante Betsy Give Away Wednesday! Deze keer geef ik een kadobon ter waarde van €70 weg, te besteden in de webshop van Tante Betsy
Wow wat een mooi bedrag heeft de Birdie Black opgeleverd, maar dat was ook wel de bedoeling dat hij voor een mooie prijs wegging, is een jurk met winkelwaarde van € 84,95. 
Tante Betsy girl en Instagrammer Wendy deed dit mooie bod op Marktplaats. Ze heeft de jurk inmiddels ontvangen dus nu kan de winactie van start gaan. 



Hoe doe je mee?
* Mijn blog volgen via Blogger, Bloglovin, Facebook of Instagram

* Laat hier op mijn blog onder deze blogpost een reactie achter dat je mee doet. 
* Reageer vóór 18 mei 2016

* Stuur zo gauw mogelijk jouw foto inzending in een Tante Betsy outfit (jurk, rok, vest) een collage van diverse Tante Betsy foto's mag ook, naar 365happytantebetsydresses@gmail.com, creatief zijn is altijd leuk!



Extra kansen;
* Actie openbaar delen op Facebook, Instagram, Blogger gelden als extra kansen
* Actieve volgers, dat betekent dat je regelmatig hier een reactie achterlaat, krijgen altijd een extra kans!

Wat moet je niet doen? Een Like op Facebook of Instagram geldt niet als deelname. Natuurlijk is het leuk als je een reactie daar achterlaat. Maar hierboven staat wat wel te doen...



De meeste dames die mijn blog actief volgen, weten inmiddels wel wat te doen en hebben vast al leuke foto's in de planning staan of al gemaakt en bewaard voor deze leuke winactie. 
Wacht niet te lang met insturen, het is vakantie tijd en ook al gaan we niet op vakantie, we zijn wel vaker van huis dus geen tijd om extra mails te sturen om je te herinneren ;). 
Geen foto of geen reactie hieronder dat je mee doet, dan moet ik streng zijn en doe je niet mee, ook te late reacties/foto's op 18 mei zelf doen niet mee. 
Ben je hier nieuw en heb je vragen, stel ze gerust. Ik verheug me weer op jullie inzendingen! Hier boven en onder zie je eerdere inzendingen :D. 



Lots of love from Susan