woensdag 4 mei 2016

Tante Betsy Give Away Wednesday


Hey girls vandaag start de Tante Betsy Give Away Wednesday! Deze keer geef ik een kadobon ter waarde van €70 weg, te besteden in de webshop van Tante Betsy
Wow wat een mooi bedrag heeft de Birdie Black opgeleverd, maar dat was ook wel de bedoeling dat hij voor een mooie prijs wegging, is een jurk met winkelwaarde van € 84,95. 
Tante Betsy girl en Instagrammer Wendy deed dit mooie bod op Marktplaats. Ze heeft de jurk inmiddels ontvangen dus nu kan de winactie van start gaan. 



Hoe doe je mee?
* Mijn blog volgen via Blogger, Bloglovin, Facebook of Instagram

* Laat hier op mijn blog onder deze blogpost een reactie achter dat je mee doet. 
* Reageer vóór 18 mei 2016

* Stuur zo gauw mogelijk jouw foto inzending in een Tante Betsy outfit (jurk, rok, vest) een collage van diverse Tante Betsy foto's mag ook, naar 365happytantebetsydresses@gmail.com, creatief zijn is altijd leuk!



Extra kansen;
* Actie openbaar delen op Facebook, Instagram, Blogger gelden als extra kansen
* Actieve volgers, dat betekent dat je regelmatig hier een reactie achterlaat, krijgen altijd een extra kans!

Wat moet je niet doen? Een Like op Facebook of Instagram geldt niet als deelname. Natuurlijk is het leuk als je een reactie daar achterlaat. Maar hierboven staat wat wel te doen...



De meeste dames die mijn blog actief volgen, weten inmiddels wel wat te doen en hebben vast al leuke foto's in de planning staan of al gemaakt en bewaard voor deze leuke winactie. 
Wacht niet te lang met insturen, het is vakantie tijd en ook al gaan we niet op vakantie, we zijn wel vaker van huis dus geen tijd om extra mails te sturen om je te herinneren ;). 
Geen foto of geen reactie hieronder dat je mee doet, dan moet ik streng zijn en doe je niet mee, ook te late reacties/foto's op 18 mei zelf doen niet mee. 
Ben je hier nieuw en heb je vragen, stel ze gerust. Ik verheug me weer op jullie inzendingen! Hier boven en onder zie je eerdere inzendingen :D. 



Lots of love from Susan

44 opmerkingen:

  1. Zohé , dat is een mooi bedrag , daar heb je bijna een hele jurk voor.
    Uiteraard waag ik weer een kansje,
    Ik deel hem op fb en op mijn blog, en de foto krijg je natuurlijk nog :-)
    fijne vakantie !
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik waag graag weer een poging! Eens even denken over een foto 😀
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik waag graag weer een poging! Eens even denken over een foto 😀
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow geweldig ! Ik zeg : ik doe mee jippie a jee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!!!!!! Ik doe natuurlijk mee... vandaag een nieuwe tante betsy in de brievenbus, dus zal eens vlug een leuke collage maken. Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh leuk! Ik zal proberen zo veel mogelijk foto's te zoeken om je de collage te sturen!
    Groetjes Wendy Holwerda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooooo fantastisch! Ik doe zeker mee!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe heel graag mee! Ik maak graag een plekje in de kast voor een nieuwe tante Betsy. Wat een ontzettend hoog bod heb je gekregen,super actie!
    Over de foto moet ik nog even nadenken...

    Groetjes Jasmijn Gerrits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig bedrag! Ik doe dit keer weer mee, nog even bedenken wat ik in elkaar ga zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik doe weer mee. Nu maar hopen dat Tante Betsy gauw de laatste jurkjes online zet,want ik heb nog geen jurkjes met echte korte mouwtjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Susan !

    Sehr liebvon Dir, das Du an mich gedacht hast... Ich mache mir jetzt ein paar Gedanken für meine Collage...
    Viele Liebe Grüße
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig deze actie en wat een bedrag! 😍😍
    En het leuke is dat ik nu ook mee kan doen sinds ik Tante Betsy jurkjes aan het verzamelen ben, jeujjjjjj!! 😃😃😂 (Maud)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Susan, met in korte tijd de blije eigenaresse van 3 Tante Betsy items zal ik ook eens crea bea aan de slag met de selfie.

    Ook grappig dat vandaag mijn moeder zei: ik heb vandaag zo'n leuke jurk aangepast bij Subba. Ik wist meteen dat ze een Betsy aan had gehad. Zij verbaasd dat ik het al ken want ze dacht iets nieuws te hebben ontdekt. ���� Helaas zat de jurk iets te strak in haar ogen. Wordt vervolgd want ik wees haar natuurlijk op de verschillende modellen op de Tante Betsy website!

    Groetjes! Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb mijn collage met tante Betsy jurkjes al gemaild. Post op fb gedeeld.

    Een cadeaubon is nooit weg, kan ik ook eens een jurkje uit de nieuwe collectie kopen. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Te gek zeg! Ik doe mee. Ben nog niet thuis in t maken van collages maar draag liefst elke dag n tante Betsy dus die foto komt goed��

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaaa!! We kunnen weer LOS gaan! Whahahaaaa!
    Oftewel; ik doe graag mee!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zohee Susan, wat een enorm bedrag zeg!
    Ik doe ook graag mee!
    Superleuke actie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaaa natuurlijk doe ik weer mee!!! 😀😉
    Ik had je mijn collage al doorgestuurd, Dit keer lekker op tijd! 😉
    Wat ook op tijd is, is mijn TB hartjesjurk, mijn kado voor Moederdag!
    Deze week ook nog via Marktplaats een andere TB jurk uit een oudere collectie. En van jurkenzusje Hetty een hele oude TB! 😉
    Ik kan dus wel weer een nieuwe collage insturen! 😃
    Fijn Hemelvaartsweekend! 😉
    Jurkenzusje Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jaaa natuurlijk doe ik weer mee!!! 😀😉
    Ik had je mijn collage al doorgestuurd, Dit keer lekker op tijd! 😉
    Wat ook op tijd is, is mijn TB hartjesjurk, mijn kado voor Moederdag!
    Deze week ook nog via Marktplaats een andere TB jurk uit een oudere collectie. En van jurkenzusje Hetty een hele oude TB! 😉
    Ik kan dus wel weer een nieuwe collage insturen! 😃
    Fijn Hemelvaartsweekend! 😉
    Jurkenzusje Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een mooi bedrag. Ik waag ook een gokje en doe graag mee. Ik heb twee jurken en een nieuw rokje die op de foto kunnen. En ik heb nog een jurk op het verlanglijstje. Tja de kast vult zich aardig met Tante haar jurken. Ik zal de actie dit weekend ook op blogger zetten. Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jaaaaa ik doe graag mee! Syperactie weer Suzan.groetjes yvonhesseling

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tja als zelfs mams meedoet kan ik natuurlijk niet achterblijven hihi. Xx melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Susan!
    Wat een mooi bedrag �� Ik doe ook heel erg graag mee met deze fantastische aktie! Ik zal ook delen op Facebook en Instagram. Mijn foto volgt zo spoedig mogelijk. Op de zwarte birdie dress heb ik al ontzettend veel leuke reacties op gekregen.
    En je kunt nooit teveel Tante Betsy jurkjes of rokjes hebben ��
    Dikke knuffel Wendy, tante betsy girl xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Susan, leuk dat je de inzendingen al plaatst. Geeft veel inspiratie en wat heeft Tante Betsy veel verschillende jurken. Meer dan ik dacht. Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat super leuk. Tante nog maar kort geleden ontdekt. 2 jurkjes in de kast, 2 onderweg. En wat zijn er nog meer prachtige in de shops. Ik ga ook meedoen. Nog even een leuke foto maken. Jippie. Nieuwe hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja, ik doe mee!!!! Super leuke actie, ben vorig besmet geraakt met het Tante Betsy "virus", prachtige jurken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe ook weer een poging. Super gave actie weer Susan! Foto is al ingestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ga ook eens mee doen, volg je al even en ken je natuurlijk van onze leuke groep :)
    Liefs Sas kia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi, Ik ben een 'nieuwe' Tante Betsy fan. Heb het merk vorig jaar winter pas ontdekt. Wauwwww helemaal mijn smaak, zo gaaf. Ik heb inmiddels 12 Tante Betsy jurkjes in de kast hangen. Allemaal via MP (als het kon kocht ik ze allemaal nieuw) Ik doe graag mee met de Cadeaubon actie. En ga je blog volgen. Heel gaaf. Ik stuur straks een foto van mijn collectie. Super trots op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk Susan! Ik ga een poging when met Tante Betsy goes Japan! Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Susan, ik volg je blog met veel plezier, ben sinds augustus vorig jaar aangestoken met het TB virus en draag inmiddels bijna alleen nog TB jurkjes. Ik doe graag mee aan de win actie. Hartelijke groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Susan, foto's zijn er al. Ik ben een Betsy die hard. Probeer en draag ook weleens wat anders maar kom altijd weer uit bij tante betsy. Heerlijk om in te werken en om in uit te gaan zoals gisteren. Bandje bezocht om te beslissen of ze op mijn 50ste verjaardag komen spelen: yes, gaat gebeuren! Veel liefs dorette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jaaaa!!!!! Gaatje gevonden tussen de kraamvisite om mee te doen! Leuk!!!! En nu maar duimen. Ik volg je op Facebook en instagram en bloglovin natuurlijk!

    XxxxX Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh ja gedeeld op instagram en Facebook natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Geweldig Susan ik die super graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja Susan, ik volg je al een tijdje vanaf afstand.. Maar nu een echte volger op IG en in de jurkjes groep.
    Ik maak graag kans ��!
    En stuur gelijk een tante Betsy foto!
    Groet Miranda Buter

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe meeeeeee! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Yes!! Leuk weer, ik doe graag mee. Zag al weer heel veel moois hangen in de webshop 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Op de valreep kom ik me ook nog melden, ik ga je zodadelijk mijn foto sturen! :) Fijne dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh jee, bijna de boot gemist, wat zeg ik, een Tante Betsy jurkje in dit geval! Ik doe natuurlijk dus graag mee met de give away.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Superleuk!! Ik doe graag mee! Foto heb ik je gemaild. Groetjes Suzanne, ' instagram: vroeger was alles mooier'

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dank je wel Susan voor je mail. inmiddels gevonden je blog, erg leuk en fleurig.
    Ik doe graag mee met de giveaway.
    Groetjes,
    Carmen Guliger

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hé susan, nog een poging... ik doe heel graag mee met deze actie!!!
    Groetjes jet

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Uiteraard doe ik mee. Mijn inzending heb je al :-)

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).