woensdag 25 mei 2016

Unisex Bandelettes Review Wednesday


Hey girls zo te zien aan de weersvoorspelling duurt het nog even voordat het heerlijk warm bloten benen weer is (schrijf ik vanuit mijn bed liggend ;)). 
Maar in deze blogpost wil ik toch vertellen over mijn ervaringen met de Unisex Bandelettes. Dit is de gladde versie (dus niet de kanten versie van de dijbanden) en is verkrijgbaar in huidskleur en zwart. 


Ik had eerst wat mindere ervaringen met deze, maar wat bleek na een mailtje gestuurd te hebben en mijn probleem voor gelegd te hebben dat ik niet de juiste maat had genomen. Ik had een maat kleiner genomen omdat ik dat ergens had gelezen, niet doen dus!
Deze Unisex Bandelettes bestel je gewoon op maat, er staat wel geadviseerd om als je tussen twee maten valt de kleinste te nemen. Op de website staat uitgelegd hoe je benen op te meten. 



Ik teste de nieuwe Bandelettes (size C) een drietal dagen, toen we naar de Internationale Mini Meeting in België waren. Wat is het heerlijk om gewoon met blote benen onder een jurkje te lopen, na jarennnn lang geen blote benen meer te hebben gehad als ik buitenshuis ging. 
Want de girls onder jullie die ook last hebben van schurende bovenbenen weten hoe het is om dan een legging te moeten dragen of een panty of een fietsbroekje onder je jurk of rok. Die tijden zijn voorbij!


De eerste dag had ik nog voor de zekerheid een capri legging meegenomen, maar die heb ik niet nodig gehad. Ik heb met mijn Unisex Bandelettes aan een tent opgezet en me in allerlei bochten gewrongen, ik heb die dagen heel wat gestaan en ook heel wat gelopen en ze zijn netjes op hun plaats blijven zitten. 
Echt superblij ben ik ermee, een absolute aanrader! Nu te koop op de Amerikaanse website met een kortingscode van 15%.


Ik heb ze wel iedere avond even met koud water en wat shampoo uitgewassen (had ik op dat moment bij de hand) en over een handdoek te drogen gelegd. Ik wilde namelijk niet het risico lopen dat de siliconen randen de dag erna niet meer goed plakten. 


Ik ben ook heel benieuwd naar jullie ervaringen, volgens mij hebben enkele jurkjeszusjes die ook Tante Betsy girls zijn er besteld en ook Patricia liet al eens in een reactie weten dat ze er had. Ik hoor het graag. Oh ja ze zijn ook op een Nederlandse website te koop Enchanted loves Bandelettes als je liever niet in Amerika besteld. Bestel je ze in Amerika (de voordeligste optie en ook snel geleverd) dan bestel maar 1 paar ivm extra kosten als btw en invoerrechten als je boven €22 uitkomt!

Lots of love from Susan