woensdag 1 juni 2016

Happy Rainy Days Wednesday

Hey girls hebben jullie het al gezien, Tante Betsy heeft weer een leuke winactie op Facebook!
Je kunt weer kans maken om een kek Tante Betsy jurkje te winnen, wil jij ook zo'n vrolijk hartjes jurkje winnen of een andere ga dan naar haar Facebook pagina
Ik ben ook meteen een kansje gaan wagen want heb nog wel wat leuke jurkjes op mijn wishlist staan. 
Dress Akke en Lola Hearts Blue zijn allebei jurkjes die ik heel leuk vind, maar er zijn er nog meer hoor...en als het goed is komt morgen Gigi Blue aan :). 


Mennn wat een regenweertje was het vandaag, vandaag gingen dochterlief en ik naar Maastricht, voor onze halfjaarlijkse controle bij de tandarts en hebben meteen het nuttige met het aangename gecombineerd en met mijn moeder afgesproken. Eigenlijk wilde ik een paar uurtjes bij haar thuis op bezoek, maar dochterlief leek het leuk om samen even de stad in te gaan.
Al shoppend hebben we geen last van de regen gehad, maar toen we naar onze afspraak moesten lopen kwam het met bakken uit de hemel vallen. 


Ik had vanmorgen speciaal mijn Happy Rainy Days trenchcoat aangedaan en gekozen voor mijn Tante Betsy laarzen en ook een jurk met driekwart mouw, de Tika Black trok vandaag het hardste om mijn aandacht ;). 
Door die enorme regenbui zijn we beiden goed nat geworden (mijn cowboy boots bleken niet bestand tegen de grote plassen water whahaha en mijn legging en jurk aan de onderkant, wat net onder de jas uitkwam, waren ook goed nat geworden), dus na onze afspraak snel met de bus naar het station en in de sneltrein naar Heerlen gestapt. Ik wil natuurlijk niet weer ziek worden...


Maar ik wil wel nog graag wat foto's delen die ik in Maastricht maakte, wat hou ik toch van mijn geboortestad, begrijp me niet verkeerd hoor ik woon met veel plezier in Heerlen, nu alweer zo'n 10 jaar dit jaar, maar geniet van Maastricht als ik er ben. 


Lots of love from Susan