vrijdag 17 juni 2016

Your Tante Betsy Give Away entry Friday


Hey girls vandaag kom ik ook weer wat foto inzendingen voor de Tante Betsy Give Away Wednesday met jullie delen, 6 stuks.
Weet je ik word zo blij van al die leuke foto inzendingen en ik weet dat jullie net zo hard mee genieten. Maar die lieve Tante zal ook vast met ons mee genieten, lijkt me toch heerlijk om al die vrolijke Tante Betsy girls te zien in Tante Betsy outfits. 

Patricia stuurde me deze geweldig leuke foto op, ze heeft hier Dress Birdie Black aan, raden jullie waar ze vertoefde toen deze foto gemaakt is?

Creatieveling Hetty deelde 4 foto's met me hihi...dus ik maakte er toch maar even een collage van. In haar Dress Peacock Blue met een geweldige geborduurde armband en een mooi gehaakte sjaal. Leuk hoor! Ennuh die rode laarsjes die heb ik ooit eens gehad in een ver verleden, ze staan er prachtig bij :). 

Petra stuurde me deze leuke creatieve collage toe, ze is inmiddels niet meer zwanger en geniet weer volop van twee van haar favoriete Tante Betsy jurken, de blauwe zippie jurk en de roze zippie jurk (links onder én rechtsboven) op de andere foto's is Bolletje ook nog te bewonderen ;). 

Astrid haar collage heb ik vergroot in mijn zesluik zodat je alleen Shirt Dress Black ziet, vind die jurk zo gaaf en hij staat haar ook prachtig! Dit is wat ze zelf schrijft over haar collage; Op de mijne staan mijn twee Tante Betsy's, maar ook mijn superknappe zoon! Wel onherkenbaar, maar je ziet zijn kwaliteiten wel 😍 en ik vond zijn outfit er zo mooi bij passen. 

Henrike schrijft dit over haar foto; Bij deze mijn foto in 1 van mijn nieuwe jurken van tante Betsy :), dress gigi red en zit heerlijk!!!
Ik ben zelf ook gek op de doorknoopjurkjes van Tante en heb zelf deze in de blauwe versie, dus snap Henrike helemaal :). 


Wilma stuurde twee foto's van Dress Soda Dark Blue, eentje zette ik in de collage en eentje deel ik hier. Dit is wat ze zelf schreef; Ik heb inmiddels enkele jurkjes in de kast hangen, de laatste is favoriet!  Het is de soda dark blue dress! Hier sta ik ook mee op de foto. Ik wil hiermee ook laten zien dat je er als ietsje oudere vrouw  nog heel blij en vrolijk uit kunt zien in zo'n prachtig jurkje. Om het nog sportief te laten zijn het open Puma schoentje eronder! 
Ik blijf dit ook een fantastische jurk vinden van de nieuwe collectie, ook een hele mooie print. Ik heb de jurk al een paar keer gezien bij de Deense Tante Betsy girls, woww!



Zo girls ik ga er weer vandoor, zie dat er alweer nieuwe foto inzendingen zijn bijgekomen sinds ik vanmorgen mijn mail en de administratie checkte...en de dames terug mailde die een foto hadden ingestuurd. 
Oh ja ik heb vanmorgen 12 dames kunnen aanvinken dat de actie op Facebook gedeeld is, maar bij de foto gaf hij aan 18 keer gedeeld. 
Dus heb jij hem gedeeld en heb je geen 'vind ik leuk' van mij gekregen dan check of je hem openbaar gedeeld hebt! 
Mijn lijst is nu: Patricia, Melanie, Monique, Esther K, Sandra, Adriette, Henrike, Martine, Petra L, Brigitte, Claudia en Astrid die de winactie gedeeld hebben op Facebook. 

Lots of love from Susan

Oh ja ik zal jullie verklappen waar Patricia was toen die prachtige foto gemaakt werd; bij een cruise schip in Rotterdam ;). Waar had jij gedacht :).