maandag 11 juli 2016

Blue Tante Betsy Monday



Hey girls vandaag liep de dag anders dan verwacht en heb ik niet meer veel puf om een uitgebreide blogpost te maken. Dus maak ik er een blue Tante Betsy Monday van, ik voel me niet blue hoor, maar heb vandaag mijn blauwe doorknoopjurk Gigi Blue aan. 



Even geen foto vandaag van mijn hele look. Maar een foto in de trein naar Maastricht, ja het was weer zover, mijn vader is ter controle opgenomen in het ziekenhuis. Komt allemaal wel weer goed, maar dat is natuurlijk ook aan hem zelf of hij eens gaat luisteren naar onze adviezen ivm zijn ouderdoms suiker. 



Dus nu alleen foto's van verschillende blauwe Tante Betsy jurken die ik de laatste tijd heb gedragen. 
De Sophie Dark Blue heb ik niet meer, die heb ik verkocht aan Sandra en met de opbrengst (€60) heb ik bij Tante Betsy een kadobon gekocht die een van jullie kan winnen met de Tante Betsy Saturday Give Away. 



Ik wil wel even vermelden dat ik in mijn mailbox mails zie van foto inzendingen voor de winactie. Misschien dat ik vandaag nog puf heb om ze te bekijken, maar denkelijk ga ik gewoon dadelijk helemaal afschakelen en werk ik morgen alle administratie bij. Ik zag mail van Alexandra, Petra, Nicky, Mirjam, Saskia, Karin, Sandra, Esther, Beate, Marieke en 'Peertje'. Thanks girls ik verheug me er al op om alle foto inzendingen te bekijken en hier te delen. 

Lots of love from Susan