zaterdag 23 juli 2016

Happy winner and happy hip pocket Wednesday

Hey girls jullie geduld is vandaag een heel stuk langer op de proef gesteld als anders om bekend te maken wie de winnares gaat zijn van de Tante Betsy kadobon winactie Tante Betsy Saturday Give Away. Ik ben rijkelijk laat met mijn blogpost, maar ik heb een heel goed excuus, ik ben de hele dag in Maastricht geweest. Mijn vader is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis en ik heb hem met hulp van mijn moeder naar huis gebracht. Ik rij niet meer en mijn moeder had al aangegeven te willen helpen indien nodig. Ik was uiteindelijk om ongeveer 20uur thuis. Dankjewel nog voor al jullie lieve reacties van de week, hopelijk doet mijn vader wat met alle adviezen en gaat het weer bergopwaarts met zijn gezondheid. 



Mijn lijst met namen van mededingsters moest nog aangepast worden want ik kreeg op het allerlaatste moment nog twee foto inzendingen binnen, nog even gedeelde Facebook acties enzo aankruisen. 
Checken in mijn mail per deelneemster de mate van actief zijn. Ik besloot voor iedere naam een nummer te zetten. Die nummers heb ik weer op een lijst genoteerd, met letters erachter, A voor aanmelding, FB voor gedeeld op Facebook en ga maar zo door. 
Manlief die een kwartier of zo na mij thuis kwam heb ik een lootje laten trekken. Hij vind het leuk om te doen en ik hoef me zo niet schuldig te voelen hihi. Ik heb wel voordat ik manlief het kistje met lootjes aangaf de engelen om hulp gevraagd om manlief het juiste lootje te laten trekken, dat het voor diegene voor het hoogste goed zou zijn om te winnen. 


Ik ben dan ook verheugd toen ik zag welke naam bij het getal op het lootje stond dat manlief trok (met een FB erachter omdat ze de winactie openbaar gedeeld heeft op Facebook), ik weet dat de dame in kwestie een hele moeilijke tijd achter de rug heeft en het vast nog steeds niet makkelijk zal hebben. 
Ze schreef dat ze door mijn energie wil gaan voor kleur, nou lieverd je herkent jezelf hier vast al in. 
Fijn dat ik met mijn vrolijke blog een lichtpuntje mag zijn, dat ik iedere dag veel kleur in je leven mag geven samen met al die andere Tante Betsy girls. 
Op mijn 365 dagen creatief blog heb ik jou al een beetje aangestoken met het Tante Betsy virus ;). 
Ik hoop dat je voor jezelf wat vrolijks uit Tante haar collectie uitzoekt. Lieve Tinie van harte gefeliciteerd met het winnen van de kadobon twv €60 die je kunt besteden bij Tante Betsy in de webshop. 


Dankjewel aan alle enthousiaste Tante Betsy girls die al die leuke Tante Betsy foto inzendingen hebben ingestuurd. Ik vind het keer op keer een feestje om jullie inzendingen in mijn mailbox te zien verschijnen en ze met jullie te mogen delen. 


Vandaag deed ik mijn Shirt Dress Black weer aan, ik was heel benieuwd hoe mooi mijn nieuwe Urban Hippies Hip Pocket 'Polka Blossom' zou staan erop. Omdat het weer niet helemaal ideaal zomers weer is zocht ik een rode Apollo panty (nu legging) uit mijn la met leggings en deed ik mijn stoere zwarte Sendra cowboylaarzen erbij aan. 


Gisteren gebruikte ik de hip pocket voor het allereerst naar mijn werk, ik droeg toen Dress Birdie Black
De kortingscode voor de Urban Hippies Hip Pockets (ja alle!) is nog de hele maand juli geldig, 20% korting eventueel met een korting als nieuwe klant erbij te gebruiken, check je mail na aanmelding en voordat je afrekent!


Lots of love from Susan

29 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Tinie,met je kadobon. Benieuwd natuurlijk wat voor leuks je er van gaat kopen.
    Susan, je outfit voor vandaag is ook weer helemaal af , leuk hoor en met bloem. die heb ik volgens mij nog niet eerder gezien .
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd :). Dat is ook eentje van Urban Hippies en deed ik mezelf bij de hip pocket kado samen met een lichtblauwe/aqua :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Wat fijn dat je vader uit het ziekenhuis is Susan!
    Gefeliciteerd met je cadeaubon Tinie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Tinie. Susan sterkte met helpen bij je vader. Het drukt toch op je. Houdt je bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt alsof de bon goed terecht komt. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Tinie en mag je maar een mooie jurk uitkiezen.
    Susan dank je wel weer voor deze mogelijkheid en alle administratie die het met zich meebrengt.
    Heel veel sterkte met je vader!
    Lieve groetjes, Monique
    P.S. Je urban heuptasje staat heel leuk bij je shirt dress black.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Susan, ik ben helemaal heppiedepeppie! Vreugdedansje gemaakt.... Bedankt voor deze lieve, toffe give away. Ik laat je weten wat ik heb gekozen. Lieve hugs Tinie XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd ja leuk is dat toch om iemand te mogen verblijden met zo'n leuke Tante Betsy kadobon! En het is dan ook wel heel bijzonder om iemand blij te mogen maken waarvan ik weet dat hij heel goed terecht komt. Natuurlijk komt hij heel goed terecht bij iedere Tante Betsy girl, maar de engeltjes hadden besloten dat jij hem op dit moment het hardste nodig had. Dus hier ook helemaal happy dat jij er heppiedepeppie mee bent en vreugdesdansjes maakt door de kamer hihi. Laten we maar met ons allen veel happiness in a dress verspreiden! Maar natuurlijk mag je er ook een leuk Tante Betsy rokje, hoodievest of shirt voor uitzoeken ;).
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Gefeliciteerd Tinie en succes met kiezen want er is te veel leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ingrid can Reem13 juli 2016 om 22:39

    Leuk Tine, gefeliciteerd! Wat fijn dat je zoveel mensen wat kleur en fleur geeft met je blog.....ook héérlijk dat jouw vader weer thuis is! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ingrid can Reem13 juli 2016 om 22:40

    Leuk Tine, gefeliciteerd! Wat fijn dat je zoveel mensen wat kleur en fleur geeft met je blog.....ook héérlijk dat jouw vader weer thuis is! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Tinie, ik ben benieuwd naar je nieuwe outfit. Fijn Suzan dat je vader ontslagen is uit het ziekenhuis. Je was een druk baasje vandaag. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tinie gefeliciteerd met de cadeau bon. Je gaat vast iets moois uitzoeken.
    Susan bedankt voor het organiseren van de altijd leuke give away..

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd soort van spannend om langzaam richting winnaar te lezen. Je bouwt het leuk op! 😄😄 Tinie gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Tinie! Veel plezier van je jurk/ rok/vest

    BeantwoordenVerwijderen
  14. War leuk, gefeliciteerd! Iedere keer klopt mijn hart weer vol verwachting bij zo'n winactie, maar iedere keer word ik ook gewoon heel blij van andere winnaars :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. War leuk, gefeliciteerd! Iedere keer klopt mijn hart weer vol verwachting bij zo'n winactie, maar iedere keer word ik ook gewoon heel blij van andere winnaars :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tinie van harte gefeliciteerd! Het is jou gegunt! 😉
    Fijn Susan dat jouw vader weer uit het ziekenhuis is en het weer beter met hem gaat! 😉
    Jouw nieuwe tasje is erg mooi en staat erg leuk bij jouw jurkjes! 😊
    Groetjes vanuit het zonnige Gran Canaria! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd Tinie! Laat je je aankoop zien straks? Leuk!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat je vader weer thuis is!

    Tinie van harte gefeliciteerd! Het lijkt erop dat hij op de goede plek terecht is gekomen. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn dat je vader weer thuis is!

    Tinie van harte gefeliciteerd! Het lijkt erop dat hij op de goede plek terecht is gekomen. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Tinie! Geniet er van...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat fijn dat je vader weer thuis is Susan!

    Van Harte Gefeliciteerd Tinie. Ben benieuwd wat je voor moois gaat uitzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tinie, ik wens je veel plezier van de bon. Ik ben ook benieuwd naar je keus.

    Susan, wat fijn dat je vader weer thuis is.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tinie gefeliciteerd! Zo te lezen komt het bij jou goed terecht. Fijn! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tinie gefeliciteerd. Ik heb gisteren niet meer gewacht op de uitslag, maar ben om 9:00 in bed gedoken vanwege een gebrek aan energie. Maar leuk om te lezen dat de bon goed terecht is gekomen. Ben benieuwd wat je ervan gaat kopen. Wel hier laten zien hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tinie, gefeliciteerd met de kadobon!!!! Oh ja we zijn heel benieuwd naar je keus.
    Susan, heel veel sterkte met je vader, fijn dat hij weer thuis is.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tinie van harte!! Kies wat moois uit!
    En Susan sterkte met je vader!
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lieve reacties toch allemaal op deze blogpost. Het doet me zo goed om dit te lezen. Natuurlijk gunnen jullie allemaal jezelf het liefst zo'n leuke Tante Betsy kadobon maar het is ook hartverwarmend om te zien dat jullie ook oprecht blij voor een andere Tante Betsy girl zijn. Dikke knuffels voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.