zaterdag 30 juli 2016

Urban Hippies Hip Pocket Youtube review Saturday


Hey girls ja jullie hoeven zelfs geen hele week te wachten op mijn tweede Youtube filmpje, ik trok vandaag weer eens de stoute schoenen aan...deze keer klompjes van Moheda. Deze deed ik speciaal even aan voor het filmpje, ik liep namelijk in huis rond op mijn slippers van Birkenstock ;). 
Ook verwisselde ik even van jurk, ik had een jurk van een oudere collectie aan en het is natuurlijk toch leuker om op Youtube een jurk te showen van de huidige collectie, Shirt Dress Black, én daarbij kleed zwart slanker af whahaha. 


Nou girls jullie kunnen weer gaan genieten en lachen met mijn tweede Youtube filmpje. Jullie kunnen me zelfs horen lachen, och wat kan een mens heel wat kwebbelen in die 7 minuten en van de hak op de tak springen. 
Naast het feit dat ik het over de Urban Hippies Hip Pocket heb en jullie er nog even op wijs dat jullie die dit weekend nog met 20% korting kunnen kopen (met daarbij 5% extra korting met de code "Liefste klanten korting"). De "Happy Betsy" code is goed voor 20% korting tot 1 augustus dus nog maar heel eventjes!


Heb ik het dus ook nog over de Tante Betsy Give Away Wednesday, ja girls ga maar gewoon gezellig kijken en vergeet je vooral niet aan te melden voor deze leuke kadobon winactie. 
Mijn rode kanten Bandelettes komen ook nog even aan de orde :). Binnenkort ontvang ik uit Amerika een setje Chocolate Unisex Bandelettes die ik zelf kocht (€18 omgerekend incl verzendkosten). En Bandelettes stuurt me toch nog een setje zwarte kanten Bandelettes, ik vond de Jasmine Bandelettes mooi, binnenkort meer daarover ;). 
Als je ze in Amerika besteld vind ik het leuk als je dat via mijn referral link doet, bestel ze gewoon op maat en bestel maar één paar per keer ivm invoerrechten enzo. 


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Youtube filmpje vinden, een thumbs up onder het filmpje is leuk. Volgen van mijn Youtube kanaal ook, er gaan vast meer filmpjes komen.
Zoals jullie van me gewend zijn doe ik gewoon lekker mijn ding, ik ga niet iedere maandag een filmpje maken omdat mijn debuut op maandag was. 
Het kan nog twee weken duren of langer of zelfs korter, als je me op mijn Youtube kanaal volgt mis je niks van die leuke filmpjes. 
Maar als je nu mijn blog zelf volgt/ gaat volgen via Bloglovin en/of mijn Facebook pagina missen jullie ook niks, dan zien jullie dagelijks mijn nieuwste blogposts.
 


Lots of love from Susan

13 opmerkingen:

  1. Het was weer leuk. Stoer dat je dat zo doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, lekker mens. Ging goed hoor!
    Wat heb je trouwens een geweldige schommelstoel!
    Ik heb mijn urban hippie pocket al gebruikt bij een grote fietstocht. Ik wil wel even waarschuwen bij lichte kleding kan het afgeven. Door het zweten en schuren tegen mijn bovenbeen had het behoorlijk afgegeven op mijn lichte broek en t-shirt. Gelukkig is het er met wassen wel helemaal uit gegaan.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dropjes?!? Whahahaaaa!
    Hartstikke gezellig weer!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het heel knap het video blog, zon verhaal zonder haperingen en je staat er nog leuk op ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb weer genoten van je filmpje hoor ! Je ziet er weer prachtig uit *live* En lief van je dat je liet zien hoe het tasje staat als je het over je schouder doet. :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je filmpje trok me over de streep hoor ! ik heb die van spijkerstof genomen en wil daar zelf nog een aplicatie op maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je weer goed gedaan Susan, alsof je het al jaren doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Je doet t wel gewoon maar weer even!
    En ik ben zelf ook heel blij met mijn hip pocket!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je leuk! Ik ga aan de slag voor de tante Betsy give away actie. Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het jammer dat de tasjes zo klein zijn, want deze combineert superleuk met de jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk om jou te horen en zien! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk om jou te horen en zien! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was weer een leuk en gezellig filmpje!
    Leuk en grappig dat je mij even noemde! :D
    Misschien toch wel handig zo'n klein tasje als ik boodschappen ga doen! ;) Hoef ik niet m'n hele handtas mee te slepen! :)
    Hopelijk volgt er gauw weer zo'n gezellig (met een zachte gee) filmpje! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).