dinsdag 16 augustus 2016

I'm the Birthday girl Tuesday


Hey girls daar ben ik dan the birthday girl :D. 
Vandaag ben ik jarig en ben ik samen met dochterlief en moederlief een dagje gaan shoppen in Eindhoven. 
Natuurlijk doe je dan als jurkjesliefhebster dé leuke jurkjeswinkel Pantalone aan. 
Maar toch heb ik me ingehouden en geen Tante Betsy jurkje gekocht, ik heb er natuurlijk al heel veel van de zomercollectie. 
Máár er was wel iets dat me naar Pantalone trok en dat was de rode Danefae jas die ik op Facebook had gezien, Marieke de eigenaresse was er mee op de foto gegaan en ik vond hem al meteen zo gaaf. 


Nu hadden ze geen L meer, maar wel een XL en die is het ook geworden. Het is best een uitgaaf maar dochterlief en moederlief hebben meebetaald. Dochterlief gaf al aan dat ze het een heel leuk verjaardagskado vond, leuker als meebetalen aan een jurkje waar ik er al heel veel van heb ;). En een jas kun je altijd gebruiken :D. 


Marieke en ik kregen dochterlief ook nog in een Tante Betsy wel alleen maar voor op de foto.
De jeans zippie stond haar echt prachtig...maar zelf vond ze er niets aan, de kraag vond ze niet mooi en ook hoe hij viel, ze had hem liever strakker aan haar lijf gehad bij het rokgedeelte. 
Ze deed voor de foto de donkerblauwe Danefea jas, hij stond haar prachtig!


Daarna deden we allebei jurk Dress Soda Dark Blue aan en maakten even selfies en daarna maakte mijn moeder nog een foto van ons. 


Ook al liep niet alles volgens de planning, toch heb ik genoten van mijn dagje samen met dochterlief en mijn moeder. Vandaag koos ik voor mijn allernieuwste jurk, Dress Summer Betsy Red die ik kocht bij Hippe Dingen in de sale


Lots of love from Susan

40 opmerkingen:

  1. Aaaah!!! Goede aankoop c.q. cadeau!! Lief van moeder en dochterlief!
    Over dochterlief gesproken; wat heb je toch een mooie dochter. Jullie zijn een prachtstel samen!
    Liefs & geniet vanavond lekker met/van je hubby!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja was weer genieten en heb nog wel wat jurkjes die ik leuk vind, maar die hadden ze daar niet en heb me ook maar gewoon ingehouden. Temeer omdat die jas me wel heel erg trok, fijn voor op de fiets in frisser weer. Ik heb zelfs een Tante Betsy jurk met een vest (van King Louie geloof ik) aangetrokken om te kijken welke jas het beste pastte.
      Ik ben blij met mijn aankoop cq kado :) waar ik nog heel lang plezier van kan gaan hebben. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! Leuk om samen met dochter en moeder op stap te zijn. De rode jas vind ik erg mooi! Staat je ook goed. Geniet nog van je verjaardag🎉🎂🍾

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Ja het is echt een prachtige jas en in heel wat seizoenen te dragen. Hij is winddicht en ook waterdicht (tot een bepaalde hoeveelheid natuurlijk ;)), ik las zelfs op de facebook pagina van Pantalone, over iemand op Alaska dat hij warm genoeg was :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Hieperdepiep hoeraaa, gefeliciteerd! Gaaf cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Ja gaaf hè! Ik ben er blij mee en ook met de gezellige dag en avond :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Wat heb je een mooi cadeau gekregen van je dochter en moeder!
    Grappig dat je dochter niks met TB heeft, ze staat er anders heel leuk mee maar ja, smaken verschillen en dat is maar goed ook. Stel je voor dat iedereen TB jurkjes ging dragen dan is de lol er ook zo af.
    Nog een hele fijne avond met je mannetje!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja gelukkig ook maar hè. Alhoewel ze haar prachtig staan, maar vond het wel lief van haar dat ze er toch een paar gepast heeft om samen met mij op de foto te gaan. En dat ik ze hier ook mocht delen :).
      Ik heb natuurlijk ook nog zelf meebetaald aan de jas, zo'n rijke moeder en dochter heb ik niet hihi. Maar had nog geld gereserveerd liggen dus dat kwam helemaal goed. Blij mee! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd! Het ziet eruit en klinkt als een zeer geslaagde dag ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja het was met recht een geslaagde dag dankzij al die lieverds om me heen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Leuke jas hoor. Staat je goed. Lekker vrolijk. Geniet van de pizza 🍕

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja rood is dan ook mijn favoriete kleur, ben er heel blij mee en gisterenavond ook nog even aan manlief geshowd. En de pizza was heerlijk! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Gefeliciteerd Susan! Wat leuk alle foto's met je dochter. Ze ziet er ook prachtig uit in al die leuke jurken, maar helaas hè ;-) En je boft met je mooie jas! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja hihi ik was gisteren een echte bofbips :). Ja ze staan haar super hè, wie weet ooit. Ze zei het zijn echte 30+ jurkjes hihi, maar ze kunnen natuurlijk ook smaller gemaakt worden...als dochterlief een jurkje draagt dan is dat eentje die smal aan haar lijf valt bij haar benen. Maar heb ook al TB girls gezien die ze smaller maken ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Gefeliciteerd met je verjaardag. De rode jurk staat je prachtig. En ze hebben gelijk hoor een jas daar heb je lange tijd wat aan en hij is echt heel erg mooi, staat goed bij je tante betsy jurken.

    Fijne verjaardag nog.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja het is een kado waar ik met al mijn Tante Betsy jurkjes plezier van kan gaan hebben. Die gaan vast goede vriendjes worden samen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Hieperdepiep met JOU!! 😘
    Wat een bijzonder leuke dag. Ik vond de foto met je dochter samen on hetzelfde jurkje erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Hihi ja leuk hè en lief dat ze toch samen in een Tante Betsy jurk met me op de foto wilde. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd met jou verjaardag!
    Je dochter is een prachtig meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Ja een pracht meid met een hart van goud, ik ben heel trots op haar. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. Lieve Susan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!💐

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellige foto's met je knappe dochter. En natuurlijk vind ik je rode {hoe kan het ook anders ;-) } heel mooi.
    Wie weet scoor je nog een jurkje bij Tantebetsy's sale vrijdag.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is een prachtige jas waar ik zekers veel plezier van ga hebben samen met al mijn Tante Betsy jurkjes. En wie weet, maar het kan ook zijn dat ik me eens inhoudt hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd! Zo te zien heb je een fijne dag gehad! Drie generaties vrouwen op stap, hoe leuk is dat! Zo leuk om jullie samen te zien in dezelfde jurk. Hij staat je dochter toch echt heel goed! En wat een gave jas heb je aan! Een prima cadeau toch.
    De rode jurk staat je prachtig. Nog een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Ja ben er ook erg blij mee! En inderdaad het was heel fijn om met z'n drietjes een dagje weg te zijn en lekker te genieten van een fijne dag samen. En 's avonds met manlief genoten. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  14. Gefeliciteerd lieverd! En wat een geweldig cadeau heb je uitgezocht, staat je prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Ja super hè, ik ben er blij mee. Handig op de fiets, lekker weerbestendig! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat fijn dat je een mooie dag hebt gehad. Prachtig cadeau, mooie jas. Past goed bij je rode jurk. Geniet van de avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Ja hij staat prachtig hè, maar vast ook bij al mijn andere Tante Betsy jurkjes ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat fijn dat je een mooie dag hebt gehad. Prachtig cadeau, mooie jas. Past goed bij je rode jurk. Geniet van de avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd Susan! Wat een mooie foto's van jou en je dochter, die Betsy's kan ze best hebben. Geniet van je fijne kado en een heel mooi nieuw jaar voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Ja ben er ook superblij mee met dat mooie kado, met die mooie aanschaf :D. Dikke knuffels! En ja dochterlief staat prachtig met de Tante Betsy jurkjes.

      Verwijderen
  18. Gefeliciteerd! Als ik dat had geweten had ik je een verjaardagskus gebracht! Geniet nog van je feestavond en idd wat n mooie jas! Staat je prachtig. Xxx Lizette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Hihi ja ik wist van te voren ook niet hoelaat we er zouden zijn, in de planning ging ook nog wat mis. Heb me nog even bedacht om toch maar niet te gaan en gewoon relaxed in de stad te lopen. Maar heel blij dat we wel zijn gegaan :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  19. Wat en heerlijke dag had je met je moeder en dochter! Alsnog gefeliciteerd! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat en heerlijke dag had je met je moeder en dochter! Alsnog gefeliciteerd! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).