dinsdag 27 september 2016

Sokken-online Giveaway Tuesday


Hey girls daar ben ik weer met alweer de vierde winactie die ik deze week met jullie deel ter ere van het 1 jarig bestaan van mijn Tante Betsy blog, de Tante Betsy blog give away, de Tante Betsy Blog Facebook give Away en de Urban Hippies give away deelde ik al en er gaat nog meer leuks volgen!
Zo leuk om jullie te mogen verwennen met van die leuke winacties, waar ik hopelijk veel Tante Betsy girls blij mee mag gaan maken. Alle winacties lopen tot 10 oktober, dan maak ik de winnaars bekend. 
Natuurlijk ben je ook van harte welkom als je nog geen Tante Betsy girls bent, maar wel gek op vrolijke jurkjes bent. 


Vandaag heb ik een winactie van sponsor Sokken-online.nl, ik mag drie kadobonnen verloten ter waarde van €25 per stuk. 
Super leuk dat ik van Jack en Jenny drie dames blij mag gaan maken. 
Naast het feit dat ik regelmatig deel dat je bij Sokken-online de fijne kleurrijke Apollo  panty's kunt kopen. Kun je er ook terecht voor andere panty's, maar ook voor katoenen leggings en natuurlijk ook sokken, zoals sneakersokken/footies
Als je de kadobon wint staat het je vrij die te besteden naar je eigen keuze uit de webshop. 


Wat moet je ervoor doen om een kans te maken?
Mijn Tante Betsy blog volgen, via Blogger of via Bloglovin (dat kan met je Facebook account en krijg je iedere dag mail), leuk is ook als je mijn Facebook pagina volgt en/of mijn Instagram account...daar deel ik ook dagelijks mijn nieuwste blogpost. 

* Sokken-online volgen via Facebook, ze staan ook regelmatig op markten zoals onlangs op de jaarmarkt in Heerhugowaard, of in augustus op een braderie in Schagen dat wordt dan gedeeld op Facebook. 

* Laat een reactie hier onder deze blogpost achter dat je mee doet. Neem eens een kijkje in hun webshop en vertel wat jij zou willen kopen als je de kadobon wint.

* Delen van de winactie op Facebook of Instagram zou leuk zijn voor mij en Sokken-online en geeft extra kansen. Bij Facebook deze Facebook post graag openbaar delen (zodat ik ook kan zien dat je hem gedeeld hebt, klik op de wereldbol ipv alleen vrienden). Tag bij Instagram mijn Instagram account @365happytantebetsydresses


Sokken-online staat ook regelmatig op de markt in Callantsoog, Alkmaar, Amstelveen lees ik in reviews op Facebook, dus woon je daar in de buurt dan ken je ze misschien zelfs persoonlijk. 


Na deze zomer veel te hebben kunnen genieten van blote benen weer, vind ik het ook wel weer heel leuk om een knalroze, knalgroene, blauwe of rode panty (nu legging) bij mijn Tante Betsy jurkjes aan te doen. 
Ja girls ik vertelde het al eerder, ik heb zelf niks met panty's aan mijn voeten, ik draag altijd leren cowboy laarzen en graag met een paar goede sokken en dan knip ik gewoon de teennaad van de Apollo panty af en maak ik er een legging van ;). Ze hebben bij Sokken-online.nl ook (kleurige) leggings hoor ;). 


Zou je ook voor een kleurige panty gaan waar ik zo gek op ben of hou je liever van een zwarte, donkerblauwe, bruine panty? Óf heb je liever een katoenen legging of draag je liever een hele dunne panty?

Lots of love from Susan