zondag 4 september 2016

Vevina review Beauty and Fashion blogger unite Sunday


Hey girls als jullie me al langer volgen weten jullie dat ik last heb van schurende bovenbenen, klotsende bovenbenen noemde ik het altijd. 
Niet alleen vrouwen die wat flinker zijn hebben er last van, het kan namelijk ook liggen aan de stand van je benen. Maar je kunt ook flinker zijn en er totaal geen last van hebben.
Het was nog geen echt rokjesdag weer; 'De dag dat een groot deel van de Nederlandse dames voor het eerst zomerse kleding dragen, rokjes/jurkjes met blote benen'.
Maar het idee om eindelijk eens met blote benen onder een Tante Betsy jurkje te lopen begon te kriebelen.

 

 
Ik begon er eens op te googlen en er bleken oplossingen te zijn tegen het schurende bovenbenen probleem!
Ik trok mijn stoute schoenen aan en schreef Vevina en ook Bandelettes of ik hun produkt mocht testen, want er zijn vast meer Tante Betsy girls die er last van hebben en Yess dat mocht :D.
Hier schreef ik er de allereerste keer over.
Jullie weten inmiddels allemaal wel dat ik enorm blij ben met de Bandelettes, zo fijn dat ik eindelijk met blote benen kan genieten onder een Tante Betsy jurkje. 
Máár er is natuurlijk niks fijners om gewoon helemaal met blote benen te kunnen genieten door de Vevina crème te gebruiken. Deze is ontwikkeld door een Nederlandse dame, Geerdina, die op vakantie in Brazelië ook last kreeg van schurende bovenbenen.
 

Ik heb de Vevina crème zelf een aantal keer getest en was er tevreden over, maar uiteindelijk werkt het niet voor mij...mijn benen zitten als het ware aan elkaar geplakt. 
Máár dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat de crème niet goed werkt, ik had namelijk al hele goede reviews erover gelezen. 
Uiteindelijk in overleg met Geerdina van Vevina afgesproken dat twee andere Tante Betsy girls de Vevina mochten gaan testen. 


Petra gaf zich op naar aanleiding van een oproepje van mij en ik kon me herinneren dat Hilde van het Hillybilly beauty blog eens verteld had in een reactie dat ze ook last van schurende bovenbenen had. Nog een perfecte tester leek me zo én een leuke samenwerking tussen onze twee blogs, een Fashion en een Beautyblog, en allebei verslaafd aan Tante Betsy jurkjes, Hilde showt ze vaak in haar blogposts en Youtube filmpjes.



En van zo'n review door andere girls hebben jullie ook baat bij want laten we eerlijk zijn, kleurrijke leggings en panty's zijn super voor onder de Tante Betsy jurkjes én rokjes, maar met mooi en warm weer is toch niets zo heerlijk als met blote benen te kunnen lopen. 


Petra haar review; Ik heb net een aantal dagen de Vevina crème getest. Tijdens de heetste dagen van dit jaar! Normaal gesproken zijn dit de slechtste dagen voor blote benen als je last hebt van schurende bovenbenen. Omdat het al een poos geleden was dat ik met blote benen onder een (Tante Betsy) jurkje had gelopen, ging ik van start met een Vevina loze dag. Nou, dat heb ik geweten. Op de terugweg van het strand had ik echt veel last. Branderige en pijnlijke plekken op de bovenbenen. Dag 2 en 3 's ochtends de Vevina crème opgesmeerd en daarna lekker mijn jurkje aangedaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel nog steeds voelde, maar de scherpe kantjes zijn er zeker af door het gebruik van de crème. Het irriteert nog een beetje, maar de echte pijn van liever niet meer verder willen lopen was weg. 
Ik denk dat Vevina crème zeker een alternatief is en beter dan altijd maar lopen puffen in de hitte met mijn legging.



Hilde haar review; De crème is vergelijkbaar met een soort bodylotion. Het smeert heel makkelijk uit en verdeelt zich prima! Aangezien het product parfumvrij is, ruik je vrij weinig aan de crème.
Ik breng een aantal dagen de Vevina crème aan op mijn beide binnenkant bovenbenen. In het begin ben ik nogal sceptisch. Hoe kan een crème nou voorkomen dat je benen niet gaan schuren?
Conclusie...ga die maar lezen bij Hilde op hillybilly beauty ;). 

Heb jij ook wel eens last van schurende bovenbenen?

Lots of love from Susan