donderdag 27 oktober 2016

Ola la Thursday


Hey girls vandaag een overvloed aan Ola jurkjes van de nieuwe collectie. 
Ik heb zelf Dress Ola Bouquet Black én Green én Dress Ola Flora Red, ik draag zelf een L. Mijn afmetingen zijn; bustewijdte 112cm, taille 100cm, heupwijdte 113cm. Zo krijg je beetje een idee ;).


Nu zag ik pas een reactie van een Tante Betsy girl dat ze vond dat dit meer een jurk was voor dames met een grotere boezem.
Máár ik heb ook foto's in de aanbieding van Tante Betsy girls met niet zo'n grote boezem als ik heb en ik wil even met deze foto's laten zien dat dat zeer zekers ook kan. Je moet je er natuurlijk wel prettig in voelen, er happy van worden. Maar is dat niet in ieder jurkje?!



Evy, Lenie en Esther allemaal in Dress Ola Flora Blue.




Petra, Hilde, Hanne en ik in Dress Ola Flora Red





Adriëtte in Dress Ola Flora Green


Drie onbekende dames in Dress Ola Flora Black (twee dames zijn van Tante Betsy verkooppunten en een dame oh durf het niet te zeggen, niet te herkennen door de Selfie look ;) hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik je foto hier deel :). 






Thea, Wendy en Petra in de Ola Takkie jurkjes. Thea in Dress Ola Takkie Green en de andere twee dames in Dress Ola Takkie Black (ohlala ik zie dat er ook nog een blauwe versie is ;)).




Dan hebben we nog de Ola Bouquet dresses. 

Karen en Corine allebei samen in Dress Ola Bouquet Blue
Ja daar zijn ze nog een keer...ja girls er komen een aantal foto's terug die ik al eens eerder deelde, maar nu is er eens een overzicht van alle Ola jurkjes bij elkaar. 
Alsook Binnie van SoMuch, Lenie en een jurkjeszusje (heb je hoofd er even 'afgehakt' ;). 





Hanne, ik en Lianne in Dress Ola Bouquet Green




Van Dress Ola Bouquet Brown een foto van Monique en van Dress Ola Bouquet Black nog een foto van mij. 



Zo girls dat was het weer, SoMuch heeft aanvulling gekregen van jurkjes en wie weet nog meer Tante Betsy verkooppunten. In mijn Tante Betsy verkooppunten lijst zie je ook de Facebook pagina's van de stenen winkels, wie weet plaatsten ze ook wel een update of bel ze als je een jurkje zoekt dat bij Tante Betsy niet meer te koop is in de webshop

Lots of love from Susan