dinsdag 31 januari 2017

Live to inspire



Hey girls vandaag had ik graag een review gedeeld over de ZOO Adventure outdoor laarzen Alette die ik gisterenavond heb ontvangen (zaterdag waren we niet thuis), maar ik heb besloten om lekker thuis te blijven en binnen te blijven. 
Ik heb me namelijk ziekgemeld en ik moet goed voor mezelf en mijn lijf gaan zorgen en dat betekent dat ik vandaag niet ga wandelen. Ik wil deze week zekers even het bos in gaan, de natuur in om goede energie op te doen en lekker af te schakelen...maar vandaag even niet. 
Een ding wat ik wel over deze ZOO Adventure laarzen kan vertellen is dat ze prachtig zijn, dat ze goed zitten (ook met mijn iets bredere kuitwijdte 38/39 cm) en dat deze zwarte laarzen (ik koos eens niet voor een felle kleur en ook voor een ander hoger model) vast goed staan bij diverse Tante Betsy jurkjes. Ik ging er gisterenavond heel even mee op de foto, maar het was al laat, ik was op en het was al donker. 


Wat ik wel kan doen is vertellen hoe het met de Purpuz planner gaat die ik begin januari ter review ontvangen heb, ik zou jullie nog regelmatig op de hoogte houden. 
Ik gaf al aan dat ik van nature niet zo'n planner ben, ik ben best wel een chaoot alhoewel ik ook wel weer hou van orde en structuur...alhoewel nee ik improviseer, ik inspireer en laat me inspireren. 
Een blogpost (of een aantal blogposts) vooruit plannen, dat probeer ik soms wel maar ik kan ook zomaar opeens over iets heel anders schrijven. 
Vandaag realiseerde ik me dat het de laatste dag van januari is, morgen is het alweer 1 februari, daarom vertel ik vandaag hoe ik de purpuz planner gebruik (onder de tag Purpuz planner kun je ze altijd terugvinden op de webversie van mijn blog). 


Ik gaf de vorige keer al aan dat het toch wel fijn is om een plek te hebben om mijn ideeën op te schrijven en daar gebruik ik de maandplanner voor. 
Ik schrijf daar de inspiratie voor de blogposts op. Ook al heb ik ze niet allemaal kunnen afvinken (ze schuiven gewoon een maandje op) toch hou ik zo overzicht en vergeet ik op die manier de leuke ideeën niet. Ik beantwoorde vandaag ook de vragen aan mezelf die op het einde van iedere maand terug komen in de Purpuz planner, leuk om te doen :). 




Verder noteer ik ook de contacten die ik heb gehad met de diverse Tante Betsy verkooppunten en sponsors. 
ZOO Adventure is nu ook mijn sponsor (mede dankzij Hilde van HillyBilly Beauty), de andere drie outdoor laarzen kocht ik zelf (okay het rode paar kocht ik met een leuke korting).
Ook staat er een leuke fotoshoot en interview in de planning (hoe en wat dat gaan jullie vanzelf zien ;)).
Ik kreeg van sponsor Urban Hippies, je weet wel die van de Urban Hippies Hip Pockets, leuke leren armbandjes (Peony's). 


Deze maand komt er dan ook eindelijk de giveaway/winactie die ik doe samen met Binnie van SoMuch, de beide jurken zijn verkocht en blij ontvangen. Germiene die de aarbeienjurk kocht (Dress Holiday) ging zelfs even op de foto, leuk hè?!
Maar ik ben nog even met Binnie in contact hoe we die winactie het beste kunnen vormgeven. Op de Facebook pagina van SoMuch loopt er nu ook een gave winactie, mis hem niet. 
In maart staan er ook nog wat leuke dingen in de planning...meer daarover later in de maand. 


En ja girls I live to inspire, dus ga ik een link delen naar een Youtube filmpje, nee geen vlog op mijn eigen Youtube kanaal, maar een filmpje gemaakt door Hachim Bannir http://youtu.be/JfVsaLoLOMI met een speech van Morgan Freeman. 
Ik hou van inspirerende filmpjes, samen deze wereld een betere plek maken door te vergeven, door liefde uit te dragen, door mensen te inspireren. 
Dat is ook een reden voor mij om te bloggen hier op mijn Tante Betsy blog, ik vind het fijn jullie te inspireren. 
En dat is iets wat ik van nature doe, maar ook omdat ik mijn passie hier deel en samen maken wij deze wereld een betere plek door al die vrolijke Tante Betsy jurkjes te dragen die ons zo prachtig staan en daarmee brengen we samen vrolijkheid en fleurigheid de wereld in. 


Wees niet ongerust als jij bedenkt na het zien van de speech van Morgan Freeman 'oh ik doe helemaal geen grootse dingen met mijn leven'... 
Volg gewoon lekker je passie, volg je gevoel en alle kleine beetjes helpen ook hoor, dus wees trots op jezelf voor dat stuk of stukje wat jij bijdraagt aan deze wereld. Live to inspire!


Lots of love from Susan