zondag 28 mei 2017

About Pirates and mini in the Corgi box


Hey girls dag drie van het IMM zit er op, vandaag de laatste dag van dit internationale mini treffen in Westport te Ierland. Het eerste wat we gisteren gedaan hebben toen we op het terrein van Westport House zijn gekomen, was foto's maken bij de 'mini in the box'. 


Er staat voor het Westport House een grote houten kist met Corgi op waar je je mini in kunt rijden. Zo lijkt het net een miniatuur autootje, een Corgi mini, waar bij ons enkele vitrine kasten van vol staan ;). 



Een Franse mini rijdster die ik heb leren kennen op de boot naar Ierland was er ook met haar man en een van haar kinderen. Ze gingen zelf ook gezellig mee op de foto. 


We zijn ook even samen op de foto gegaan. Deze leuke hoodie zou ik graag voor manlief willen scoren en had daarom ook haar groep aangesproken.
Op de ferry was er een Nederlandse bij, maar gelukkig spreekt deze Francaise ook goed Engels. Als ze terug in Frankrijk is gaat ze voor me uitkijken of ze hem nog vind. 



We zagen deze geweldige hoodie vorig jaar voor het eerst op het IMM in België waar ik ook op de foto ging met een fransman die deze hoodie aan had. 


Even weer een zijsprongetje maar hup terug naar het IMM te Ierland. 
Ook weer eens me samen met manlief op de foto gezet, sinds de meeting begonnen is zijn we niet meer samen op de foto gegaan ;). 



Naast die Corgi box staat er dus ook een Instagram 'moment' maar deze ukkepuk is stiekem te klein om in het vakje te passen. 



Dan maar op een of ander ding staan zodat ik net wat hoger kom te staan en ook maar even snel mijn Danefae regenjas uitgedaan. 



In de feesttent was er 's avonds een pirates and princesses party, dat gaf veel leuke plaatjes. Er is op zaterdag altijd op het IMM een verkleedfeestje gaande...wij waren niet verkleed, manlief houdt niet van feestgedruis van al die drukte dus ik heb me ook de moeite niet gedaan om mooie verkleed outfits mee te nemen. 





Een Belgisch mini koppel dat we kennen was heel mooi verkleed, zelfs hun hond was in stijl.




Neil onze mini vriend genoot van al die party kennissen om zich heen, zo leuk om hem weer helemaal in zijn element te zien. 





Voordat het festijn los ging, ging ik ook nog even op de foto met hem bij hun tenten. 


En wow kijk Andy heeft zich ook prachtig verkleed. Hij vertelde dat hij van steampunk houdt en samen met andere mini vrienden naar het steampunk event in Lincoln is geweest. 



Nou girls ik ga me aankleden voor de laatste dag van het IMM, vandaag mijn klavertjes jurk, Dress Summer Klaver, aan doen. Niet echt het weer voor maar anders heb ik die nog niet aangehad ;). 

Lots of love from Susan