dinsdag 2 mei 2017

All kinds of things


Hey girls vandaag had ik eigenlijk een review blogpost willen schrijven over de Sendra laarzen van Boeties.nl, maar ik kom maar niet op gang vandaag.
Slaaptekort en niet lekker in mijn velletje zitten werkt allemaal even niet mee, maar in plaats van er tegenin gaan sta ik mezelf toe om lief voor mezelf te zijn. 
Nadat ik de allerlaatste aflevering van Gilmore girls 'a year in the life' (vond deze een tegenvaller tov gilmore girls oude seizoenen) vanmorgen vroeg op Netflix keek, heb ik om 9 uur mijn ogen weer dichtgedaan en schrok om 11 uur wakker van de huisdeurbel. 
Het eerste waar ik dan aan denk is pakketpost, maar dat was het niet whahaha. Okay eigenlijk dacht ik ook meteen aan de activeringscoach, maar dat was gelukkig niet het geval.
Dus erna weer met mijn duffe kop terug het bed in gekropen. Met ontbijt op bed ben ik weer wakker geworden met een andere Netflix serie Girlboss. 


Maar toen moest ik er van mezelf toch aan geloven, ik had namelijk twee pakketjes weg te brengen van marktplaats. Ik had vanmorgen al gezien dat het weer tegenviel...wat zal ik voor een jurk aan doen? 
Dress Zippie Sunny Green riep heel hard naar me, eerst een azuurblauw top met lange mouwen aangedaan maar menn die is me echt te krap, mijn buik piepte eronder uit. 
Dan maar een mouwloos topje en een Tante Betsy vestje Summer Cardigan Swedish Blue en een azuurblauwe legging. 


Omdat het weer tegenvalt en het af en toe regent besloten om mijn azuurblauwe ZOO Adventure outdoor laarzen aan te trekken ipv mijn prachtige Sendra Ibiza Boots
Ik had besloten om te wandelen naar het pakketpunt en op de terugweg moet ik over onverhard terrein en dat wil ik mijn suède/nubuck Sendra boots niet aan doen. 
En ik koos natuurlijk ook voor mijn groene Danefae softshell jas, wat ben ik toch enorm blij met mijn twee Danefae jassen. 


Terug thuis gekomen ben ik op de bank geploft, oh menn die conditie van mij is tien keer niks. 
Het is maar goed dat ik morgen een intake gesprek heb van een behandeltraject waarbij ik ook fysiotherapie krijg, het is een holistische benadering en dat klinkt wel goed voor mij. Ze richten zich op geest én lichaam en ik krijg een aantal sessies per week, het zal me benieuwen.
Het is gelukkig op wandel en fietsafstand, een beetje meer beweging voor deze huismus is niet verkeerd. 
Ondertussen anderhalf uur met een goede vriendin aan de telefoon gehangen, ook dat is goed voor mezelf zorgen. Lekker kunnen lachen en ook gewoon lekker je ei kwijt kunnen en van de hak op de tak te springen. Heerlijk om zo'n goede vriendin te hebben waarbij in anderhalf uur tijd vanalles de revue passeert en je je gewoon veilig voelt om lekker jezelf te zijn, voor mij zijn dit ook therapie sessies. 


Oh girls voordat ik het vergeet met al dat gekwebbel van me, Hilde dé andere Tante Betsy blogster en ik hebben binnenkort iets leuks ;). Hou onze Tante Betsy blogs in de gaten!


En Boeties.nl heeft op Facebook een gave winactie met deze fleurige DWRS cowboylaarzen waar ik als eerste mijn oog op had laten vallen. Ik vind deze ook heel gaaf en staan nog steeds hoog op mijn wishlist, ik kon het dan ook niet laten om daar een gokje te wagen. Tsja dat krijg je als je naast Tante Betsy jurkjes ook aan laarzen verslaafd bent, gelukkig combineren die twee heel goed samen ;). 


Lots of love from Susan