zondag 21 mei 2017

Beautiful Beauvais


Hey girls vandaag is het Stenaline day, vandaag rijden we van Beauvais naar Cherbourg, zo'n 4 uurtjes rijden en vanmiddag om 15uur vertrekt de ferry naar Rosslare waar we maandagochtend aan komen. 



Maar eerst kunnen jullie vandaag gaan meegenieten van foto's in Beauvais waar we gisterenavond hebben doorbracht. Wow wat een mooi stadje, wat ben ik blij dat ik zoiets had van daar wil ik even gaan rondkijken. 




Prachtige kerken, kathedralen en dankzij manlief zijn tip (zag hij op Facebook) om een panorama foto te maken, heb ik een paar prachtige foto's om te laten zien hoe mooi het er was. 



Ik moet zeggen dat ik weer zo'n heaven on earth gevoel kreeg bij die eerste kerk, alsof ik me er thuis voelde...een vertrouwd gevoel kreeg ik bij deze kerk, kathedraal ;). We alles alleen van de buitenkant bekeken by the way. 



Ik volg graag mijn gevoel als ik door een stad loop en dat brengt me vaak op de mooiste plekjes. Manlief wilde naar de volgende kerk lopen en ik had zoiets nee ik wil nog eerst even langs winkels lopen, er waren nog een paar open. 
En wow kijk waar het ons bracht, volgens mij was dit het stadhuis...wat een prachtig schouwspel. 




We hebben uiteindelijk geen enkele winkel bezocht, op een supermarkt na ;). Maar al verder lopend door het centrum kwamen we prachtige oude gebouwen en straatjes tegen. 
Manlief wilde iedere keer afslaan naar de kerk en ik nee ik wil die kant op hihi. 





Uiteindelijk heb ik manlief zijn gevoel gevolgd hoor en kwamen we ook nog prachtige oude historische gebouwen tegen ;). 






Wat een feest om in deze prachtige stad rond te lopen. 
Ik heb trouwens mijn rode Danefae softshell jas aan op de foto's, manlief maakte er meer van mij maar dat was met zijn fototoestel ;). 
Manlief had de mini ingepakt en ik kon mijn regenjas/zomerjas niet zo 123 vinden. Dus de eerste beste jas gegrepen en die past natuurlijk ook perfect bij mijn outfit. 




Terug in het huisje/appartement aangekomen en genoten van een fijne nacht, wel weer een gebroken nacht voor mij omdat ik wakker schrok van manlief zijn gesnurk en ik naar boven moest vertrekken. En probeer dan maar eens in slaap te komen...ik moest zelfs oordopjes in doen tijdens het lezen grrr. 



Zie enorm op tegen de nacht op de boot, als we in een vierpersoons hut verblijven, pff ik kan zo niet tegen omgevingsgeluiden. Maar wie weet ga ik of de hele nacht rondspoken óf ik stuur manlief weg :p. 


Vandaag heb ik trouwens voor dress Birdie black gekozen (nou ja dat had ik thuis al beslist ;)) na een heerlijke douche in het airbnb huisje. Tot morgen!

Lots of love from Susan