donderdag 4 mei 2017

Does it make me/you happy ?


Hey girls vandaag trok ik mijn kledingkast open en ben ik eens even gaan kijken welke Tante Betsy jurkjes me happy maken en welke niet. 
Het zijn vooral jurkjes van oudere Tante Betsy collecties die ik onder de loupe heb genomen. 
Ik vind het belangrijkste uitgangspunt als ik een Tante Betsy jurk aan doe of ik er blij van wordt. 



Ik weet inmiddels wel welke jurkjes me flatteren of niet, maar door de tijd heen veranderd mijn smaak ook. 
En soms is het gewoonweg omdat een jurk me toch te groot is of te lang voor me is dat ik er niet happy van wordt. 
Natuurlijk kan hij smaller of korter gemaakt worden, andersom is wat moeilijker, maar soms is het gewoonweg tijd om van bepaalde jurken afscheid te gaan nemen. 
En voor het geval je nu door mijn kast (hierboven) en kledingrek (hieronder) speurt naar een jurkje dat je heel graag zou willen overnemen...de jurkjes die je op deze twee foto's ziet hangen gaan niet weg :D. 


Ja jullie lezen het goed, er komen weer jurkjes van mij op marktplaats. Máár voordat je begint te juichen dat je dezelfde maat hebt, moet ik je een beetje teleurstellen, er zitten namelijk twee XL'tjes bij. 
Ik zal de afmetingen in de advertentie vermelden, zodat je het kunt vergelijken met een goed passend jurkje als je XL hebt. 


Ik draag eigenlijk altijd maat L, die vallen me het mooiste. Strak aan het lijf doet zoveel meer voor me als jurkjes die me te los vallen. De foto hierboven is een voorbeeld daarvan (deze jurk gaat ook niet weg). 
De twee doorknoopjurken van de zomercollectie 2015 die ik ga verkopen vallen me gewoon niet zo mooi en vallen me te lang.


Dress happy blue en dress floral blue ga ik allebei verkopen. De floral blue heb ik maar twee keer aangehad en de happy blue heb ik wel iets meer plezier van gehad in 2015.
Maar sinds ik mijn Tante Betsy blog heb draag ik steeds vaker alleen de lopende collectie, dus deze jurken blijven in mijn kast hangen. 


Ik zet ze op mijn 365happyTanteBetsydresses Marktplaats account samen met een rokje van de wintercollectie (in maat L), dat ik toch maar niet draag en alleen even heb aangehad voor een fotoshoot.


Er is ook een jurkje waar ik afscheid van ga nemen van de huidige zomercollectie, Dress Snappie Dalia Blue in maat L. 
Op een of andere manier wordt ik er niet blij van terwijl het wel een hele leuke jurk is en me mooi valt. 
Ik denk dat het komt omdat de hals me niet helemaal bevalt, met een top eronder en de knoopjes open ziet hij er prachtig uit en ook dicht. Maar hij blijft maar hangen in de kast en ik kies sneller voor het Betsy doorknoopmodel. 


Ook dacht ik dat ik van dress Penny Poppy Blue niet blij zou worden, ik had hem al eens even aan voor een passessie en daarna heb ik hem nog eens uit de kast gepakt om te gaan dragen...maar die dag koos ik toch voor een andere jurk. 


Vandaag deed ik hem ook aan (ik denk dat ik zo'n 10-15 jurkjes heb gepast om te checken of ik er happy van wordt) en yess meteen dacht ik 'jaaa hij is toch wel heel leuk'.
Ik heb hem dan ook vandaag gekozen als outfit of the day tesamen met mijn Sendra Ibiza Boots van Boeties.nl waar ik gisteren een review over plaatste. 
Gecombineerd met een kobaltblauwe panty (nu legging) en mijn Tante Betsy Summer Cardigan Navy ben ik helemaal happy met mijn look. 


Wie weet wordt jij wel happy van een van mijn Tante Betsy jurkjes die ik verkoop! Klik hier om naar mijn marktplaats account te gaan.

Lots of love from Susan