maandag 29 mei 2017

Final day of IMM 2017 Ireland


Hey girls vandaag deel ik dan mijn blogpost over de laatste dag van het IMM, de internationale mini meeting. Ik heb genoten van het evenement, maar ben toch ook stiekem blij dat het nu weer over is. Ik heb wel weer genoeg mini's gezien whahaha. 
Nu zit het er wel dik in dat we nog mini's gaan tegenkomen onderweg, niet iedereen is al naar huis vertrokken. 


Ik vond het wel enorm leuk om een mini vriendin uit Polen te zien, we kennen elkaar toch ook alweer heel wat jaartjes. Alleen jammer dat haar vriend haar niet de tijd gunde om even lekker te staan kletsen. Dus hebben we alleen heel even gepraat, elkaar een paar keer geknuffeld en natuurlijk zijn we wel even samen op de foto gegaan. Ze zal zeker zo'n 15 jaar jonger zijn als ik ben, maar het is zo'n heerlijke spring in het veld. 



Ik trof ook nog even Steve Simpson, kijk hem eens blij staan. 


Deze mannen sprak ik de avond ervoor. Een gezellig koppel uit Duitsland. 


En natuurlijk ging ik ook even samen met hem op de foto. 


Hij heeft de mini afgekregen, volgens mij heeft hij er niet alleen aan gewerkt hoor. Maar wat zal het een opluchting zijn dat de klus geklaard is. #roadtoimm17 is de tag op Instagram. 



En tegen de avond was het tijd om van onze mini vrienden en nieuwe Ierse mini vrienden afscheid te nemen. De IMM key (sleutel) was overgedragen aan de Portugezen, IMM 2018 zal in Portugal zijn, maar wij hebben besloten dat we er niet heen gaan. In plaats daarvan zillen we dan een mini meeting in Engeland gaan doen of wie weet wat volgend jaar op ons pad komt. 


Morgen weer een blogpost met de avonturen van vandaag langs de westkust van Ierland. 


Lots of love from Susan