woensdag 10 mei 2017

Guestblogger Dinah shopping at ART Enschede


Hey girls vorige week kreeg ik een berichtje van blogvriendin Dinah, die ik alweer twee jaar geleden heb aangestoken met het Tante Betsy virus, een berichtje of ik het leuk zou vinden als ze een blog zou schrijven over haar shop ervaring bij Tante Betsy verkooppunt ART Enschede.
Ja leukk, alleen moest ik even kijken hoe ik dat tussen mijn blogposts kon inpassen. 
Ik maak vaker spontaan een blogpost, maar had ook wat reviews te schrijven, en soms post ik een outfit post omdat ik die dag geen tijd voor een uitgebreide blogpost heb. 
Alhoewel mijn blogposts stiekem altijd wel uitgebreid zijn, maar goed vandaag is Dinah van het blog Dinah Creatief aan het woord als gastblogger (de foto hieronder is van het "Alles is haken" vest, dat Dinah zelf haakte (klik voor de blogpost)).


Hallo Susan,

Ik weet dat je het leuk vind als een van je tante Betsy zusjes een berichtje schrijven over een verkooppunt bij hun in de buurt. 
Ik heb meerdere verkooppunten in mijn buurt, ja ik ben een bofkont, en deze keer ben ik naar ART Enschede gegaan in de havenstraatpassage, leuk weetje is dat dit een van de oudste winkelstraten van Nederland is. 



Art is een gezellige winkel en het personeel is erg behulpzaam. Natuurlijk ging ik voor de tante Betsy collectie en er hing genoeg. 
Zo heb ik bijna alles gepast maar natuurlijk vergeten om overal een foto van te nemen. 


Ik begon met een vogeltjes jurk lola songbird green in L en dress songbird bleu in xl.  
Heb een rokje in denim gepast, rood met een summer cross top poppy red. Stond prachtig maar ja het rokje in L viel wat klein en ze hadden alleen maar een XXL die  mij te groot was.. jammer. 



Ik heb de cross top ook in het blauw gepast met een skirt royal grey. Zie foto… stond prachtig… maar voor de gelegenheid waar ik iets voor zocht te zakelijk.. maar zeker een favoriet hoor… 


En toen waren de streepjes aan de beurt. Ohhhh wat zijn die leuk…. Ik heb de dress summer cross stripe red gepast.. Ook op de foto. Erg mooi maar voor nu iets te kil om te dragen. 


En wat ging er dan mee naar huis… Dress Patsy stripe rose navy.  Yeah….. Wat zo mooi is aan deze jurk vertelde de verkoopster dat de lengte bies iets uit de zijnaad staat waardoor het lijkt of je slanker bent en de overdwars strepen je niet dikker maakt. 
Helemaal geweldig toch… En dit model draag je wat langer door zodat ik hem vaker kan dragen.. 


Helemaal blij met mijn nieuwe Tante Betsy.  Ik ben erg leuk geholpen en weet je wat ik zo mooi vind van een stenen winkel is dat je alles kan passen maatje groter en/of  kleiner en voelen aan de stof en leuke tips krijgt. 

Lieve groetjes, dinah



Wat ben je toch een bofbips Dinah met zoveel Tante Betsy verkooppunten in de omgeving. En een super keuze, maar ik verwacht dat er wellicht nog wel eentje bij gaat komen ;) want ze staan je prachtig!


Wil je weten of er ook een Tante Betsy verkooppunt bij jou in de buurt is, klik dan hier voor mijn Tante Betsy shops lijst. Ik heb even de links aangepast van de ART winkels, ze bleke een nieuwe website te hebben.
TIP: Alle woorden in het rood in mijn tekst zijn doorklik links.


In deze geweldige spiegel maakte Dinah trouwens haar selfies. Deze foto is van de Facebook pagina van ART Enschede, alsmede de jurkjes collages. 

Lots of love from Susan