maandag 8 mei 2017

Happy Tante Betsy blog


Hey girls wat een bezoekers heb ik en natuurlijk ook Hilde gehad naar aanleiding van de moederdag winactie die we samen doen ism Tante Betsy, zo leuk al die enthousiaste reacties. 
De belangrijkste regel is dat je op beide blogs reageert!
Dat is veelal gebeurd met de dames die bij mij gereageerd hebben.
Maar ik heb een hele lijst met namen die bij Hilde gereageerd hebben en nog niet bij mij, ik denk dat het vooral volgers van Hilde zijn.


Als je problemen hebt met reageren op mijn 365 days of happy Tante Betsy dresses blog, kan het zijn dat je de pagina opent vanuit Facebook. Lees dan even goed hoe je wel een reactie achter kunt laten.
Let goed op als je 'Delen' in de rechter bovenkant ziet staan zit je in feite nog steeds in Facebook (het lijkt alsof je in Safari/Google zit). 


Tip: kopieer de link en open Google of Safari (iPhone gebruikers) en open dan de pagina (plak hem bovenin waar je url staat). Zo lukt het wel om op mijn Tante Betsy blog te reageren.
Óf zoek in Google of Safari op 'Happy Tante Betsy blog' dan vind je mijn blog ook. 


De andere voorwaarde is dat je de Facebook pagina's van Tante Betsy, Hillybilly beauty en 365 days of happy Tante Betsy dresses liked.
TIP: klik bij volgen op 'als eerste weergeven' dan mis je geen enkele blogpost óf winactie!


Ik heb regelmatig op mijn blog winacties in samenwerking met diverse Tante Betsy verkooppunten. 
Maar deel ook dagelijks outfit posts of heb leuke tips, dus als je me dagelijks gaat volgen mis je niks. 
Vandaag ging ik voor het allereerst live op mijn Facebook pagina en kon je live mijn Tante Betsy jurkje Betsy Poppy Black zien.
Ik vond het spannend ,maar vond het ook wel tijd om uit te leggen en te laten zien hoe je van een panty een legging maakt.
Daarnaast laat ik zien hoe je van een onderbroek een topje maakt voor zomerse dagen (handig voor onder de overslagjurkjes van Tante Betsy zoals de Songbird jurkjes, de Penny Poppy en de Penny Klaver jurkjes.
Én ik vertel wat over Bandelettes, een oplossing tegen schurende bovenbenen. 


Dit is stiekem veel leuker als een filmpje plaatsen op Youtube.
Jaaa ik sta ook op Youtube...klik hier voor mijn Youtube kanaal ;).
Maar nu zag ik live reacties langskomen en likes, leukk! En volgens mij vonden jullie het ook wel leuk. Dus een volgende keer weer Live op mijn Facebook pagina ipv op Youtube.


Als je trouwens geen Facebook hebt mag je natuurlijk ook mee doen met onze winactie. 
Wie weet heb je wel Instagram ook daar zijn we op te vinden; TanteBetsy, Hillybillybeauty en 365happyTanteBetsydresses.


En zoals je net al even kon lezen zijn er diverse Tante Betsy verkooppunten, nou ja eigenlijk een heleboel ;). 
Er zijn heel wat stenen winkels verspreid door het land (en ook enkele in België en zelfs in Denemarken) die ook Tante Betsy verkopen, en ook webshops. 
Ik vind het belangrijk om daar ook regelmatig aandacht aan te besteden, het zijn allemaal kleine zelfstandige ondernemers en ook die worden hier in de spotlights gezet. 


Doe je nog niet mee met onze Moederdag winactie, ga dit dan snel doen.
Dit is de link naar mijn winactie en dit is de link naar de winactie bij Hillybilly beauty.
Reageer dus op beide blogs! Dat is toch wel de allerbelangrijkste voorwaarde!
Ook als je geen moeder bent mag je meedoen!!



Oh ja Unknown het is wel handig als je je naam vermeld in je reactie ;). Anders weet ik niet wie je bent en doe je dus ook niet mee. 
Reageer je anoniem zet dan wel altijd even je naam in je reactie, liefst met voorletter van je achternaam of je volledige achternaam. Heel veel succes girls en graag tot ziens!


Lots of love from Susan