maandag 22 mei 2017

I need vitamine sea


Hey girls als ik dit bericht typ zit ik op het achterdek van de boot, de ferry naar Ierland. Manlief ligt al op bed, maar ik heb behoefte aan vitamine Sea. Lekker in de buitenlucht in het avondzonnetje in alle rust genieten, dat doet een mens goed...dat doet mij goed. 



Onze mini staat linksachteraan ;). 


Deze foto heb ik met de panorama functie genomen, maar de man op de foto heeft bewogen dus staat een beetje raar op de foto whahaha. 




Ik heb enorm tegen deze vakantie, vooral deze boottocht opgekeken. Maar ik voel me vooral de laatste dagen geleid door de engelen. Zaterdagochtend heel vroeg was ik wakker en maakte me zorgen om mijn gezondheid, of ik wel genoeg slaap zou hebben deze vakantie en hoe het nu allemaal verder moest.  



Tegenwoordig slaap ik vaker 's nachts in een andere kamer omdat manlief snurkt en ik er wakker van wordt. Gebroken nachten heb ik ervan. Op vakantie gaan zoals vroeger in een tent of in een hotelkamer zit er niet meer in, dat trek ik niet vanwege slaapgebrek. 
Dus zo'n overtocht op een boot in een vierpersoons hut was mijn grote nachtmerrrie. 


Maar tot nu toe blijkt dat we alleen zijn in deze hut, de boot is niet volgeboekt en daar ben ik enorm blij mee. Dan kan ik toch makkelijker mijn ding doen, ook heb ik vanmiddag terwijl manlief een middagdutje deed eens even een paar oordopjes uitgeprobeerd voor gevoelige oren en vrouwen met een kleine gehoorgang. 
Het blijven ondingen, maar ze zorgden ervoor dat ik manlief niet zo hard hoorde snurken. Hoe het dadelijk gaat weet ik niet, hij ligt al op bed en ik zit dus op het achterdek te genieten en even dit berichtje te typen. Ik heb in ieder geval een dik boek bij me van Maeve Binchi, maar ik duim dat de oordopjes mij een goede nachtrust gaan geven als ik ze kan blijven verdragen. 


Op het dek onder mij staan een tiental Mini's opgesteld, ja leuk we zijn alweer bekende Mini gezichten tegen gekomen. Uit Duitsland, uit Nederland en ik heb net met een paar Franse Mini dames gepraat (er was een Nederlandse bij ;)).



Leuk zo'n internationale mini meeting, je leert altijd weer nieuwe mensen kennen en ontmoet oude bekenden die je ieder jaar terug ziet op het IMM en maakt een praatje. 
Ik ga zorgen dat ik dit bericht al klaar zet voor morgen, zodat ik heerlijk van het Ierse landschap kan genieten. 


En kijk wie ook heerlijk aan het genieten is, fotomodel Suze in een jurkje van de Spring Summer 2018 collectie (zag deze foto/video net op Tante's Instagram). Oh wat leukk! Poink poink poink...


Lots of love from Susan