dinsdag 16 mei 2017

Love Clumpy's Clogs from Holland review


Hey girls wat een leuke en lieve reacties op mijn blogpost van gisteren, deze keer geen diepgaande blogpost maar wel een blogpost die zijn oorsprong heeft in mijn jeugd. 
Ik ben opgegroeid in de zeventiger jaren en heb met heel veel plezier als jong kind genoten van mijn klompjes. Ik ging er gewoon mee naar school en rende er zelfs mee over het schoolplein. 


Die liefde voor klompjes is altijd gebleven, ik heb een paar van die instapklompjes gehad met bloemetjes (en zo te zien ook effen aan de foto hierboven), een paar echte houten klompen met geitewollen sokken, maar ook een paar klompjes met hakje en bandjes voor. 
Ik denk met veel liefde terug aan die schoenen die ik als kind had en nu had ik zomaar de kans om zo'n gaaf paar klompjes van Clumpy's te mogen ontvangen en te reviewen. 



Sinds ik meer en meer een Tante Betsy girl ben geworden, ging die liefde voor klompjes weer bloeien. 
Maar ik kon er niet meer op lopen, op van die klompjes zonder buigzame zool. Ik kon er maar niet aan wennen. 
En nu heb ik zo'n gaaf paar groene leren klompjes van Clumpy's (model Clumpy 41, kleur Palm) en oh wat lopen ze heerlijk. 
Ze hebben in de zool een buigzaam stuk rubber, waardoor ze in feite net als een paar gewone schoenen lopen omdat ze mee buigen. 
Ze zijn gewoon hoog kwalitatief, een prachtige kwaliteit leer en ook het populieren hout snijdt nergens aan je voet.



Ik heb dit wel eens bij andere klompjes gehad. Dit is gewoon een hele hoge kwalitatieve afwerking en wat is het een feestje om zo'n gaaf paar Clumpy's klompjes te mogen dragen bij mijn Tante Betsy jurkjes. Meer over de kwaliteit en het gebruik van materialen vind je op de site van Clumpy's


En weet je wat leuk is ?! Ze zijn ook te koop bij diverse Tante Betsy verkooppunten, hier vind je een hele lijst met alle Clumpy's verkooppunten...ze verkopen ze natuurlijk ook in andere winkels. 
Meerdere dames die zo'n leuke stenen winkel hebben dragen ze zelf ook. 
En dat zegt voor mij ook genoeg, de dames van verkooppunten staan een hele dag en zijn heel enthousiast over Clumpy's. 





Jeannet van Tante Betsy verkooppunt Diezijner showde onlangs een heel aantal Tante Betsy outfits en ik herkende meteen de Clumpy's. Ik mocht haar foto's delen. 


Op de foto's hierboven draagt ze Clumpy 40 en hieronder een paar Clumpy laarsjes, Clumpy 91 schat ik zo in. 



Ik heb zelf heel bewust voor een paar groene gekozen, op de eerste plaats omdat het een kleur is die ik nog niet heb in mijn schoenencollectie. Maar vooral ook omdat ik weet dat dit ook een kleur is die ik met veel Tante Betsy jurkjes kan combineren. 
Heel vaak komt groen terug in de diverse Tante Betsy jurkjes, ik zal jullie dit aan de hand van een aantal foto's laten zien. 





En Clumpy's zijn er ook in vele maten, kleuren en verschillende modellen te vinden. 
De foto's die ik gebruik zijn van diverse Tante Betsy verkooppunten, van mezelf en van Clumpy's Facebook pagina
Oh ja wel even iets heel belangrijks, Clumpy's model 40 en 41 vallen een maat groter uit. 
Ik heb zelf maat 38, maar draag eigenlijk altijd 39 omdat dit me vaak veel beter bevalt. Maar maat 39 in de Clumpy's waren me echt veel te groot, zelfs bij maat 38 had ik zoiets van oh die zijn best groot en ruim, maar daar hou ik van...ik heb ruimte nodig in mijn schoenen...mijn voeten zwellen in de loop van de dag wat op. 


Ga je ze online kopen let daar dan even op (of vraag om raad) en anders is een uitje naar een verkooppunt die Clumpy's verkoopt zeker aan te raden. 
Zij kunnen je goed adviseren, je kunt er lekker passen, kijken en voelen hoe ze lopen. Ze gaan t/m maat 42 dus zelfs als je maat 43 zou hebben kun je zo'n paar gave Clumpy's onder je Tante Betsy outfit dragen. 


Vandaag was ik trouwens ook weer live op mijn Facebook pagina in mijn Dress Summer Les Fleurs Orange, ook daar staan de groene Clumpy's mooi bij. In het filmpje lijkt de jurk heel licht, maar het is een mooie warme zalm kleur. 


Lots of love from Susan