woensdag 24 mei 2017

Loved every minute of it


Hey girls wow wat hebben we veel moois gezien aan de kustroute vanaf Westport naar het zuiden. Ik heb met volle teugen genoten, wow wat een prachtige natuur, ik kon er wel uren in doorbrengen.
Maar het menneke van me is geen natuurmens en rijdt het liefste rond in zijn mini op zoek naar het volgende avontuur. 


Maar terwijl we langs de kust reden zag ik opeens een bordje met beach langsvliegen. Dus maar tegen manlief gezegd dat ik bij het volgende bordje toch echt even naar de zee, naar het strand wilde.



Het volgende bordje bleek een pier te zijn, niet echt wat ik in gedachten had maar al lang blij als manlief wilt stoppen. 


Maar menn wat bleek het een perfecte plek te zijn, oh wat voel ik me thuis aan zee, aan water. Oh wat doet een mens dat goed, ik had bijna zoiets laat me hier maar achter met een boek, ik kan hier de hele dag blijven. 



Twee liefdes kwamen samen, mijn liefde voor water en mijn liefde voor stenen. Oh wat was ik in mijn element op dat strand, wat een prachtige natuur, genoten heb ik. Ja daar had ik dan eindelijk mijn vitamine sea. 


Nou geloof me die heb ik opgesnoven die helende kracht van water. En toen manlief genoeg ervan had zei ik dat ik nog even bleef genieten. 



En deed mijn sneakers uit...het was trouwens wel een perfecte plek om mijn ZOO Adventure boots uit te testen want we moesten over een stroompje heen om op de rest van het strand te komen. En mijn ZOO Adventure laarzen zijn waterproof. 




Maar och het was heerlijk om met blote voeten over het zand te lopen en in het water. Had ik al gezegd dat ik genoten heb?!



Ik vind rotsformaties ook altijd iets prachtigs om te bekijken, maar hier lagen 'zomaar' op het strand stenen die uitgehouwen zijn door de tijd en die voelden voor mij net zo krachtig en mooi. 




En daarna kwamen we toch bij een prachtig meer gelegen tussen hoge bergwanden, wow breathtaking, adembenemend mooi. 
Ik vond er zelfs een ierse munt, wie weet heeft iemand die daar wel bewust gegooid maar ik zag het als een teken van boven (nee hij lag niet ín het meer ;)).





Ik heb in ieder geval volop genoten van al dat moois wat te zien was onderweg. En soms stopten we ook gewoon even en stond ik wat gek te doen bovenop rotsen. 



Manlief geloofde niet dat ik er even op kon klimmen...jawel hoor als een mountain lion klom deze bijna vijftigjarige dame...Tante Betsy girl omhoog. 



En nee natuurlijk is dat helemaal niks in vergelijking met bergbeklimmen en die hoge bergen die we gezien hebben onderweg. 


Nou girls ik hoop dat jullie genoten hebben, als jullie dit lezen hebben we bijna weer een dag van deze prachtige omgeving erop zitten. Dat lezen jullie dan weer morgen. Gezellig dat jullie mee komen lezen en reageren :). Dikke knuffels!

Lots of love from Susan