zaterdag 27 mei 2017

Meeting mini people


Hey girls dag twee van het IMM 2017 zit er alweer op, wat heb ik genoten...anders natuurlijk als van die prachtige natuur hier.
Maar het is leuk om samen te zijn met mini vrienden en relaxed rond te hangen en een praatje te maken. Gewoon lekker gezellig rondhangen op zo'n internationaal mini event is heerlijk, de ene keer spreek ik Duits, dan weer Nederlands en dan weer Engels...of door elkaar als je met meerdere nationaliteiten bij elkaar staat ;).
Ik had mijn Tante Betsy Dress Sporty Roses Black aan met mijn rode ZOO Adventure outdoor laarzen en mijn groene Apollo panty (Jolly Green).  En oh ja mét onderbroek topje :p. 


Even een paar oude foto's samen met onze mini vriend Neil, die we al jaren kennen.
Ik alweer elf jaar sinds IMM Polen in 2006 en manlief een aantal jaar langer sinds IMM Engeland in 2004. Hij is trouwens dit jaar 77 geworden. Wow die werkjas van manlief maakt me megadik hihi, terwijl ik destijds slanker was (foto van 2009).


En met Robert erbij een Belgische mini vriend. 


Terug naar het IMM, Neil is inmiddels een paar jaar bevriend met de Yeovil Mini Club een gezellige groep mini mensen. 
Ik ging even met ze op de foto nadat we bij hun tenten gezellig hadden zitten te kletsen. Neil staat niet op deze foto, die was al gaan wandelen over het terrein. 


Bij de traders ging ik ook even op de foto bij Craftevan, zo'n leuke stand is dat. 



Ik maakte ook nog een foto van een bijzondere mini, een 4x4 mini van. 


In de namiddag gingen we ook even voorbij de MINI stand, wow wat hebben ze dit jaar een mooie presentatie met alles in het teken van de classic mini. 



Manlief haalde er 's middags zijn gratis mini shirt op en voor mij een linnen tas, die ik later verruilde voor ook een mini shirt ;). Ik heb natuurlijk mijn eigen mini tas :p en manlief kan altijd wel een leuk mini shirt gebruiken. 


Ik had donderdag al een hele bijzondere mini zien binnenrijden, een mini die helemaal vol getekend is met prachtige tekeningen. 


Vandaag ontmoette ik de artiest Steve Simpson erachter.




Ik zag hem voorover gebogen over de mini staan tekenen en vroeg of hij niet ontzettend veel last had van zijn rug. 


We maakten een klein praatje en zo stond ik even later zijn schouders te masseren hihi. 
Hij vond het wel grappig en vroeg aan de dames in de MINI stand of ze er een foto van hadden gemaakt. 


Uiteindelijk kwam Amy Shore even een paar foto's maken en heb ik dan ook maar even mijn Danefae regenjas uitgedaan...want dan wil ik toch als Tante Betsy girl op de foto staan ;). 


Je kunt hun ook op Instagram vinden @stevesimpson en @amyshorephotography en mij natuurlijk ook @365happytantebetsydresses


Eigenlijk wordt het eens tijd dat ik daar wat kunstzinnigere foto's ga plaatsen ipv de collage zodat je weet wat je staat te wachten in mijn blogpost. 
Deze 'Instagram' foto is van dag 1 ;). 


In de avond was het tijd voor de officiële begroetingsavond en presenteerden heel veel clubs zich aan de organisatie. Natuurlijk was er ook een Nederlandse Mini club en ik zette de jongens van Dutch Mini People even op de foto.  
Er zijn nog wel meer Nederlandse mini clubs aanwezig, ik heb ook een Brabantse mini club gezien en natuurlijk is de mini seven club er ook.


Natuurlijk was de Yeovil Mini Club ook aanwezig, wat een gezellige groep mensen is dat. 






Ook heb ik gezellig gepraat met twee mini mensen die we kennen van de IMM 2014 organisatie uit Engeland, Mags en haar man Neil. We gingen ook even samen op de foto. 


Vandaag is alweer dag drie van de Internationale Mini Meeting, morgen kunnen jullie lezen hoe het was. Het regent nu nog maar de rest van de dag zou het droog zijn...we gaan het zien ;). 

Lots of love from Susan