donderdag 25 mei 2017

More adventures in Ireland


Hey girls wat is het toch heerlijk genieten aan de westkust van Ierland. Manlief en ik trokken er weer op uit met onze classic mini, deze keer in noordelijke richting van Westport. 
Manlief had gezien dat er een kasteel moest liggen en dat wilden we natuurlijk wel zien. 




Naar alle waarschijnlijkheid is dit alles wat van het eerste kasteel over is.
Maar toch altijd leuk om even een kijkje te nemen. We maakten er nog een leuke selfie door middel van de timerfunctie van mijn telefoon te gebruiken. Ik plaatste hem op een muurtje en zo kan ik toch gezellig met manlief samen op de foto.



Onderweg langs de Wild Atlantic Way spotte ik opeens een groot kasteel, maar daarna konden we het niet meer vinden. 
We reden te ver door en kwamen uit op een strand verderop, nou dan daar maar even op de foto ;). 
Ik maakte een praatje met een Canadees die ik even op de foto zette en hij erna mij en toen manlief erbij was zette hij ons allebei op de foto. 



En kijk eens hoe bijzonder dit uit ziet. Verderop stonden ook schapen te grazen. 



We reden verder langs de kust en gingen ook nog even ergens shoppen, maar het zat ons toch niet lekker en manlief reed terug naar de plek waar ik het kasteel meende gezien te hebben. 
En ja hoor ik zag het wederom van een afstand, deze keer de auto aan de kant gezet en gekeken hoe we er konden komen. 


Ik heb even aangegeven op de foto die ik maakte om te laten zien waar het kasteel ongeveer was en waar we uiteindelijk gelopen hebben om het kasteel op de foto te zetten. 


We sloegen een zijweggetje in in de hoop om het kasteel te vinden en yes we hadden goed gegokt. Maar het kasteel ligt op privé grond en was niet van dichtbij te zien...maar het was nog eb dus besloten om dan maar te proberen om vanaf het 'strand' een foto te gaan maken. 




Ja dan vind manlief het wel leuk om mee te gaan om...we zetten de pas er flink in want we wilden het water voor zijn. En natuurlijk ook weer droog terug komen. 




Ik heb zelf niet echt foto's van het kasteel gemaakt, manlief wel met zijn camera...maar vond het wel leuk om manlief in actie op de foto te zetten. Oh ja manlief maakte wel even voor mij nog wat foto's van dat gekke mens ;). En het kasteel staat er ook op :). 




Nog even een 'fotoshoot' terug op het droge ;). Wat is het toch heerlijk in het zonnetje en wat ben ik toch blij met mijn Tante Betsy jurkjes én mijn ZOO Adventure outdoor laarzen. 




Zoek de mini :p.


Op de terugweg naar Westport, stopte manlief bij een kerk in Newport en opeens had hij niet gewoon maar één Susan mee, maar drie...oops dat is toch een beetje teveel van het goede :p. 



Morgen is het IMM tijd, voor jullie vandaag (als je dit leest, nou ja voor mij ook hoor whahaha). 
Natuurlijk maakten we al wat foto's (gisteren ook al) bij het bord van het IMM. 



En we kwamen ook bekenden tegen, een koppel uit Florida komt ook altijd naar de Internationale Mini Meeting en we gingen zelfs op de foto gemaakt door de drone van Mike. 


Onze Engelse en Schotse vrienden zijn ook al in het land zagen we op Facebook, we spraken nog Duitse bekenden en een Nederlandse. En hebben ook al onszelf ingecheckt, hoeven we morgen niet in de rij te gaan staan...die gaat namelijk heel lang zijn.


Er worden 2800 Mini rijders en familieleden verwacht, ik ben bang dat er niet genoeg plek gaat zijn voor al die mensen. Maar gelukkig slapen wij in een huisje (nou ja in een gedeelte van een groot huis) op zo'n 5 minuten rijden van het event.
Te voet is het niet echt bereikbaar vanuit ons huisje...veel te gevaarlijk namelijk omdat er geen voetpad is naast de weg naar het stadje. 

Lots of love from Susan