woensdag 17 mei 2017

OOTD Dress Summer Les Fleurs Pink


Hey girls ik had vanmorgen al een hele blogpost geschreven, maar die verdient toch wat meer aandacht die ik er nu even niet aan kan en wil geven. 
Even goed voor mezelf zorgen...er komt nog steeds weinig uit mijn handen, maar dat zij maar zo...morgen is een nieuwe dag. 
Met dat warme weer van vandaag koos ik wederom voor een mouwloze Tante Betsy jurk, Dress Summer Les Fleurs Pink
Wat ben ik blij met die mouwloze jurkjes van Tante Betsy. 


Ook vandaag heb ik mijn Clumpy's erbij aan, gisteren plaatste ik een review blogpost; Love Clumpy's Clogs from Holland review


En wat ben ik blij met mijn Bandelettes die ik ook vandaag weer aan heb. Zo fijn om met dit weer heerlijk met blote benen onder mijn Tante Betsy jurkjes te kunnen. 
Gisteren ging liet ik ze live zien op mijn Facebook pagina (klik voor de live video) en vertelde ik wat over Bandelettes en greep ook nog even terug naar de onderbroeken top van vorige week.



En om nog even in het kader van de summer dresses te blijven, winnares van de moederdag winactie Jessica stuurde een foto van het jurkje van haar keuze. Dress Summer Crossover Stripe Black en wat staat hij haar mooi. Als ik het goed heb is dit haar eerste Tante Betsy jurk en ik gok zo dat het niet haar laatste zal zijn. 
Ze schreef dat het nog moeilijk kiezen was uit zoveel leuke jurkjes en ja girls daar weten wij alles van hè ;). 


Bij Tante Betsy verkooppunt Sans Trop Pay te Breda heeft op hun Facebook pagina een gave winactie, waarbij je een jurkje kunt winnen. 


Ik sprak vandaag Mary van Tante Betsy verkooppunt Miss Vintage (webshop) en daar start binnenkort ook een leuke winactie op hun Facebook pagina ter ere van 16.000 likes. 
Ze hebben zaterdag 27 mei trouwens een open dag in Huizen, dan kun je ter plekke jurkjes passen en kopen bij Miss Vintage. 
En na mijn vakantie gaat er ook hier op mijn blog een winactie komen ism Miss Vintage. 


Maar nu ga ik er vandoor, sociaal doen met manlief en wie weet komt er vandaag nog wat uit mijn handen. 

Lots of love from Susan