donderdag 11 mei 2017

Susan loves the outdoors


Hey girls als ik dit bericht typ zit ik op een boomstronk in het bos. Ik moest hoognodig even wat buitentherapie hebben in de vorm van lekker wandelen door het bos. 
Heerlijk om naar de vogeltjes te luisteren en te genieten van al dat moois dat de natuur ons geeft. 
Het zonnetje schijnt lekker hier in Zuid Limburg, vast ook bij jullie, en de bomen met hun bladeren zorgen voor wat schaduw. 



Ik koos vandaag voor mijn Dress Carmen Les Fleurs Pink, die ik nog niet heb aangehad. Behalve dan tijdens de passessie die ik deed om jullie te laten zien hoe de jurkjes staan. Oh ja deze jurk heb ik in maat XL ipv L (hij viel me in L wat te strak, maar stiekem ben ik ook een XL'er die zich in L perst ;)).
Deze keer riep deze jurk om aandacht en ik heb vandaag de helende energie van roze nodig, hartsenergie. Nu nog een roze of rode bril hè ?!


Ik kreeg net een telefoontje van de bedrijfsarts nav een mailtje van mij in hoe te handelen in het contact met mijn werk. Ik zit al een aantal weken overspannen thuis, ja ik durf het nu gewoon hardop te zeggen. Ik merk namelijk dat het verder wel goed gaat, maar het hoeft maar even over mijn werk te gaan en dan komen de tranen weer. 
Er zijn geen dramatische dingen gebeurd hoor, ik heb gewoon teveel hooi op mijn vork genomen nadat in twee weken tijd vorig jaar juni allebei onze werkcoaches onverwacht weg gingen (door aflopende/wijzigende contracten) en er is veel stress en onduidelijkheid geweest in de maanden erna. 
Het komt wel allemaal goed schatjes, ik ga hopelijk een revalidatie traject in, begin juni en begin juli heb ik daar intake gesprekken en in de tussentijd kan ik terecht bij de praktijkondersteuner GGZ. 



Gelukkig helpt Tante Betsy enorm met haar vrolijke jurkjes, wat is het een feestje om deze jurkjes te dragen. 
En dan ben ik ook nog zo'n bofbips die jurkjes gesponsord krijgt, nee niet allemaal hoor dames.
Ik heb van deze collectie ook al heel wat jurkjes zelf gekocht...bij Tante Betsy verkooppunten en bij Tante Betsy in de webshop


Vandaag ben ik geheel in het roze met een fuchsia panty die ik ooit eens kocht bij een euroshop of zo, ik weet het ook niet meer precies.


Maar hoop van harte dat Apollo de kleur Fuchsia weer terug in het assortiment gaat nemen. 
Mis jij ook kleurtjes van de Apollo panty die uit de produktie zijn genomen, meld het dan in mijn blogpost van dinsdag (klik of swipe even terug) of onder mijn Facebook bericht...zodat ik kan turven welke kleuren we missen.
Niet alle kleuren worden weer terug in produktie genomen, maar een paar waar veel vraag naar is hopelijk wel. 
Kleuren als grasgroen (Jolly Green), rood (Red), geel (Yellow), kobalt, marine, zwart, bordeaux en twee kleuren grijs blijven allemaal in de collectie, in totaal 14 kleuren, waaronder 4 neon/fluor kleuren (let goed op!).
De kleuren die je kunt zien als je op deze link klikt. De kleur van het been (Aster geloof ik), zit er niet meer bij!


Oh wat wordt mijn hart blij van dit weer, voor mij hoeft het geen dertig graden te zijn. Ik heb nu ook even een vestje aan van Tante Betsy, Summer Cardigan Fandango Pink. Maar dadelijk als ik weer thuis ben gaat die uit. Hier zie je een foto van de jurk zonder vestje aan.


Ik koos vandaag voor mijn fuchsia roze ZOO Adventure laarzen, wat ben ik blij dat ik die eens op Facebook tegenkwam bij een winactie. 
Wat is het een feest om gewoon leuke stevige wandellaarzen aan te doen onder mijn Tante Betsy jurkjes. 
Ook heel goed bestand tegen vuil en water, ze worden vooral aan hondenliefhebbers en paardenliefhebbers verkocht. 
Maar ook wij Tante Betsy girls houden van deze vrolijke outdoor laarzen, je kunt onbezorgd rond banjeren en ze lopen als sloffen. 


Stiekem vind ik de lichtroze, een van de nieuwe kleuren die ik eens deelde met pasen, ook wel heel gaaf oh en de mauve staat ook al lang op mijn wishlist. Een paar grasgroene zou ook gaaf zijn, wie weet komen die er ook nog ooit ;). 


En je kunt hier ook gewoon met bredere kuiten in hoor, ik heb nog ruimte met mijn 39 cm brede kuit en het ritsje kan nog open! Sowieso begint het dikste gedeelte van mijn kuit boven de laarzen :p. 
ZOO Adventure is een sponsor van mij, maar ik kocht deze zelf ;). Ik draag trouwens maat 39 en er zit standaard een zooltje in van 4 mm en je krijgt een zool van 7 mm bijgeleverd, dus je kunt de laars meer op maat maken.


Ik kreeg wel het rode Urban Hippies heuptasje (Hip Pocket), ik kocht het denim tasje en een groen roosje en Femke van Urban Hippies (ook een sponsor van me) was zo lief om deze mee te sturen. Ze had me het denim tasje willen geven, maar ik had zoiets 'nee die betaal ik wel zelf maar je mag me de rode meesturen'. 
Het duurt nog even voordat er een roze hip pocket komt en effen rood staat leuk bij mijn roze-rode jurkjes van Tante Betsy. 


Oh ja ze heeft ook nog twee andere Urban Hippies Hip Pockets in de aanbieding gedaan zag ik in de nieuwsbrief en op Facebook. 
De Porto-rode (die zonder borduursel is in de aanbieding) staat ook mooi bij veel rood-roze jurkjes.



Die twee zijn trouwens ook waterdicht...handig als je naar een festival gaat of met de hond gaat wandelen. 


Lots of love from Susan

ps als ik dit bericht klaar zet om te publiceren op een later moment is het hier flink aan het regenen, daar word ik niet zo blij van...alhoewel ik heb een hele gave regenjas besteld...binnenkort meer daarover!