vrijdag 5 mei 2017

Tante Betsy girl shopping at Roermond


Hey girls ik ging vandaag onverwacht weer een dagje samen met mijn moeder weg. Ik had nog een treinkaartje van de Hema en wilde niet te ver weg omdat manlief in de namiddag weer thuis zou zijn. Roermond leek me leuk om nog eens te bezoeken en mijn moeder ging gezellig mee, nou ja we troffen ons in Roermond (mijn moeder nam de trein in Maastricht en ik in Heerlen). 


Vanmorgen had ik er iets over gedeeld op een Tante Betsy facebook groep samen met mijn outfit foto Dress Sporty Roses Army. En ook vandaag weer gecombineerd met mijn Sendra Ibiza laarzen.
Daar kreeg ik te horen dat er vandaag bevrijdingsfestival in Roermond zou zijn. Nu ben ik niet echt een muziekfestival type, maar de sfeer eromheen kan natuurlijk wel heel leuk zijn. 


Esther van Tante Betsy verkooppunt  Our Favourite Shop te Roermond, vroeg of ik nog gezellig even op bezoek kwam.
Ze vertelde dat ze de Danefae jassen in leuke kleurtjes had binnen gekregen. 
Ik had niet echt plannen in die richting, ik volg graag mijn gevoel als ik door zo'n stad loop en mijn moeder ook.
Maar stiekem was ik natuurlijk wel heel benieuwd naar de jassen hoe die me zouden staan en is het altijd leuk om ook aan jullie te laten zien. En ik moest op een gegeven moment ook hoognodig naar het toilet, dus lekker even op bezoek gegaan en lekker een kop thee gedronken (mijn moeder was ook helemaal blij met de lekkere cappuccino ;)). 




Na een gezellig bezoekje gingen we richting het Designer Outlet Center en dames eerlijk gezegd is dat toch echt niet mijn ding. We zijn wel enkele winkels in geweest en zijn bij Dolce & Gabbana in geweest (ik zag kleurrrr, leuk leuk maar duurrr ;)). Ik ben nodig toe aan een nieuwe tas ipv mijn De Kunstboer tas, maar dit was het toch nét niet :p. 


En ik ben uiteindelijk wel geslaagd in de Asics shop, voor een paar zwarte Asics sneakers Gel Lyte 3 waar ik naar op zoek was. Ik heb deze al in het rood en wilde voor de verandering ook een rustige kleur erbij ;). 


Terug van het outlet center weer snel richting het centrum van Roermond gelopen, zoveel leuker om daar doorheen te lopen, kwamen we langs diverse podia met muziek. 



In een spiritueel winkeltje bleef nog een hele mooie amethyst ring aan mijn vingers plakken ;). Oh en nu ik de foto in het bericht zet zie ik opeens het Urban Hippies Peony armbandje, die zijn ook zo leuk :). 


Een hele gezellige relaxte dag samen met mijn moeder (behalve op het vreselijke kabaal van een band na, menn ik wist niet hoe snel ik me weg moest maken). 
Dus Tante Betsy girls wil je eens gezellig winkelen in een leuke historische stad en eventueel ook bij het Outlet Center, ga dan naar Roermond en bezoek zeer zekers Our Favourite Shop. 


Ze hebben nog leuke Tante Betsy items hangen en her en der liggen en ze hebben gave Danefae jassen, maar natuurlijk ook allerlei andere merken. Zie ook mijn blogpost over Our Favourite Shop te Roermond en ook leuk voor je man als je een hippe man hebt.  

Lots of love from Susan