dinsdag 9 mei 2017

Tante Betsy news and a question


Hey girls herinneren jullie nog die foto dat ik met mijn winkelmandje heel hard naar de kassa aan het rennen was bij Tante Betsy?


Gisteren was het weer eens zover dat ik me haastte naar een webshop en vliegensvlug naar de kassa sjeesde met mijn winkelmandje, deze keer gooide ik er een Urban Hippies Hip Pocket in en onderweg graaide ik nog een vilten roosje uit de voorraad en smeet het in mijn winkelmandje. 
Femke van Urban Hippies heeft nu de laatste denim heuptasjes, die je ook als gewoon tasje kunt omhangen, te koop voor €14,95.
Zie eventueel ook mijn Youtube filmpje Urban Hippies Hip Pocket review.



Voor de dames die geen Facebook hebben of Tante Betsy haar Facebook pagina niet 'als eerste weergeven' hebben staan, heb ik nog een leuke tip. Tante Betsy geeft t/m donderdag 10% moederdag korting op je bestelling! Hier is de link naar Tante Betsy haar webshop.


Verder zag ik dat Tante Betsy verkooppunt, webshop Pinka, aanstaande vrijdag 12 mei Pinka's Homesale in Assen heeft. Wel even aanmelden!


Gisteren heb ik toch mijn allereerste Live filmpje opgenomen op Facebook en liet ik zien hoe je van een panty een legging maakt. 


Toevallig had ik even later contact met sponsor sokken-online over de Apollo panty's en hij vroeg me welke kleuren wij/ik graag toch nog terug zou zien in het assortiment. 


Er zijn namelijk heel wat kleuren uit de produktie gehaald en wij als Tante Betsy girls missen wellicht toch bepaalde kleuren die nu niet meer leverbaar zijn. 
Red, Jolly Green, Marine en Kobaltblauw zijn kleuren die ik graag draag en die wel nog te koop zijn (klik hier). 
Maar ik mis Fuchsia en een panty in aqua kleur. Welke mis jij? Laat het hieronder weten zodat ik kan turven welke kleuren jullie missen. 


En girls vergeet niet mee te doen met de moederdag winactie die Hilde en ik in samenwerking doen met Tante Betsy waarbij je een jurkje of vestje kunt winnen. Klik hier voor mijn winactie blogpost om aldaar een reactie achter te laten, dit is die van Hilde.
Voor diegenen die me gemaild hebben of een privé berichtje hebben gestuurd en die er nog steeds niet uitkomen na mijn uitleg van gisteren, vraag ik nog even geduld. Vandaag heb ik eindelijk dochterlief weer gezien die drie weken op vakantie was, het was vanmiddag quality time met dochterlief en dadelijk met manlief. Morgen neem ik er tijd voor girls!


Lots of love from Susan