dinsdag 9 mei 2017

Tante Betsy news and a question


Hey girls herinneren jullie nog die foto dat ik met mijn winkelmandje heel hard naar de kassa aan het rennen was bij Tante Betsy?


Gisteren was het weer eens zover dat ik me haastte naar een webshop en vliegensvlug naar de kassa sjeesde met mijn winkelmandje, deze keer gooide ik er een Urban Hippies Hip Pocket in en onderweg graaide ik nog een vilten roosje uit de voorraad en smeet het in mijn winkelmandje. 
Femke van Urban Hippies heeft nu de laatste denim heuptasjes, die je ook als gewoon tasje kunt omhangen, te koop voor €14,95.
Zie eventueel ook mijn Youtube filmpje Urban Hippies Hip Pocket review.



Voor de dames die geen Facebook hebben of Tante Betsy haar Facebook pagina niet 'als eerste weergeven' hebben staan, heb ik nog een leuke tip. Tante Betsy geeft t/m donderdag 10% moederdag korting op je bestelling! Hier is de link naar Tante Betsy haar webshop.


Verder zag ik dat Tante Betsy verkooppunt, webshop Pinka, aanstaande vrijdag 12 mei Pinka's Homesale in Assen heeft. Wel even aanmelden!


Gisteren heb ik toch mijn allereerste Live filmpje opgenomen op Facebook en liet ik zien hoe je van een panty een legging maakt. 


Toevallig had ik even later contact met sponsor sokken-online over de Apollo panty's en hij vroeg me welke kleuren wij/ik graag toch nog terug zou zien in het assortiment. 


Er zijn namelijk heel wat kleuren uit de produktie gehaald en wij als Tante Betsy girls missen wellicht toch bepaalde kleuren die nu niet meer leverbaar zijn. 
Red, Jolly Green, Marine en Kobaltblauw zijn kleuren die ik graag draag en die wel nog te koop zijn (klik hier). 
Maar ik mis Fuchsia en een panty in aqua kleur. Welke mis jij? Laat het hieronder weten zodat ik kan turven welke kleuren jullie missen. 


En girls vergeet niet mee te doen met de moederdag winactie die Hilde en ik in samenwerking doen met Tante Betsy waarbij je een jurkje of vestje kunt winnen. Klik hier voor mijn winactie blogpost om aldaar een reactie achter te laten, dit is die van Hilde.
Voor diegenen die me gemaild hebben of een privé berichtje hebben gestuurd en die er nog steeds niet uitkomen na mijn uitleg van gisteren, vraag ik nog even geduld. Vandaag heb ik eindelijk dochterlief weer gezien die drie weken op vakantie was, het was vanmiddag quality time met dochterlief en dadelijk met manlief. Morgen neem ik er tijd voor girls!


Lots of love from Susan

50 opmerkingen:

  1. Ik zou graag een lichtblauwe panty willen. Richting de Ibiza laarzen van Sendra. Die kleur
    Fijne avond
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis de paarse en appelgroen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Appelgroen is toch gewoon jolly green, die is nog steeds in het assortiment hoor. Samen met knalkleurtjes Red, Kobalt en geel. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Wat fijn dat je ons weer informeert over de acties.
    Ik had al van Jack gehoord dat er veel kleuren uitgaan bij de Apollo panty's, want ik spreek hem wel eens 'live' op de markt in Alkmaar. Ik mis net als jij de fuchsia en een azuurblauwe. Ik heb zelf ook de InktBlue en die is mooi donker petrol. Deze past geweldig bij een aantal jurken van mij. Ik zou het ook zonde vinden als die er niet meer is. Echt een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat fijn dat je hem daar live over kunt spreken op de markt in Alkmaar.
      Inktblue zie ik er niet tussenstaan wel indigo blue, maar die zie ik ook al niet meer op sokken-online staan.
      Dankjewel voor je reactie, kan ik fijn gaan turven. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Oh ja wat een dommerds he? Alle Betsy dames zijn dol op die gekleurde panty's. Ik mis de petrol, aster, paars en fuchsia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja snap je toch niet hè?! Maar ja wij met natuurlijk nog dames van andere jurkjesmerken zijn zo blij met al die vrolijke kleurtjesss.
      Ik ga het opschrijven. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Wendy Verdooren9 mei 2017 om 20:26

    Paars en petrol. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolanda de Lijster9 mei 2017 om 20:27

    Ja snik snik ik mis inderdaad ook de fuchsia en aqua. En paars is ook gewenst. Wordt steeds lastiger om panty's/leggings in blije kleuren te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je even wat laat weten, zo kunnen we hopelijk toch wat kleurtjes terug krijgen. Knuff!

      Verwijderen
  7. Onverwachts { schrok van mezelf :-) } heb ik bij Tante een deminrokje besteld.Mét de moederdagkorting.
    Welke kleuren panty's er terug moet komen ? Nou gewoon..alle kleuren die bij Tante Betsy passen ;-)
    Lfs Patricia
    Ps, heb weer genoten hoor van je filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha daar ga je vast veel plezier van hebben, want ze zijn mooii!
      Hihi gekkie alle kleuren die erbij passen zijn wel heel veel ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Teal, Ink Blue, Marine, Bordeaux en natuurlijk zwart zou ik niet willen missen. Welke ik nog wens is "olifantgrijs" en misschien eerdergenoemde kleurtjes in een grijsgemêleerde versie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zwart zie ik nog gewoon in de webshop staan, Marine ook, middengrijs en antraciet zie ik ook staan en bordeaux...zijn allemaal kleuren die blijven :p.
      Maar inkblue niet, dus die gaat op het lijstje. Oh en teal! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Hoi Susan
    Dit zijn de kleuren die ik gelijk zou kopen:
    Deep teal
    Moss
    Ocre
    Ink Blue
    Purple
    Wild aster
    Antique pink
    Fuchsia
    Burnt orange
    Brique
    Chili pepper
    Groetjes
    Maria Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha dat zijn er een heleboelll. Ik ga ze erop zetten. Knuff!

      Verwijderen
  10. Oranje, fuchsia, lichtblauw, geel, aqua, appelgroen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Milja appelgroen is jolly green toch? Ik zie geen andere groen (nou ja wel mint en fluor groen ;)). Geel staat ook nog gewoon in de webshop.
      Dus oranje, fuchsia, lichtblauw/aqua worden genoteerd. Knuff!

      Verwijderen
  11. Reacties
    1. Jaaaa een groot gemis voor mij want die past bij heel veel Tante Betsy jurkjes. Ik heb eigenlijk zelf nooit een fuchsia gehad want die was altijd uitverkocht. Heb nog een fuchsia die ik ooit ergens anders scoorde ;). Knuff!

      Verwijderen
  12. Naar aanleiding van je leuke filmpje heb ik er een oude onderbroek aan gewaagd en het is een simpel maar briljant idee! ��
    Ik heb voor het eerst een knalkleur panty, jolly green, besteld. Draag normaal zwart of donkerblauw.
    Groetjes Monique V

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi leukk! Heel veel plezier ervan, vooral als het straks lekker weer is, is zo'n onderbroek topje heerlijk ipv een heel singlet.
      Jolly green is een van mijn favoriete kleuren bij Apollo, ik draag eigenlijk alleen nog maar knalkleurtjes hihi en af en toe eens marine en zwart. Knuff!

      Verwijderen
  13. Jolly green, fuchsia.
    Ik zou ook graag katoenen leggings willen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jolly green is er nog gewoon en die blijft. Fuchsia gaat op de lijst. En katoenen leggings heeft ie ook gewoon hoor en ook in kleurtjes, welke weet ik zo 123 niet ;). Legging Re-legs is dat ;). Knuff!

      Verwijderen
  14. Wat fijn dat je dochter weer heelhuids terug is. Ze zal heel wat te vertellen hebben!
    Ik zou graag een lichtblauwe en turquoise panty in het assortiment zien.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja was zo blij dat ik haar eindelijk in mijn armen kon sluiten en heb heerlijk alle vakantie verhalen aangehoord en prachtige foto's gekeken. Ze hebben echt een super vakantie gehad. Zet ze straks op de lijst! Knuff!

      Verwijderen
  15. Fuchsia, paars, bordeauxrood dat soort kleuren draag ik graag. Oh ja en chocolade bruin, maar die is vaak bij andere merken ook nog wel te vinden. Je filmpje gisteren was echt superleuk. Jij zou je eigen tv show moeten krijgen en dan zouden de dames van Diezijner daarin steeds een modeshow kunnen brengen. Even een dagelijkse, vrolijke update :-) Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ik moet er niet aan denken op de tv hihi, nee laat dat maar zitten. Laat mij maar lekker mezelf zijn zonder regisseur die zegt wat ik moet doen. Ik vond het ook heel leuk! Fuchsia en paars gaan op de lijst. Bordeaux is er wel nog gewoon, chocholadebruin niet. Wordt genoteerd! Knuff!

      Verwijderen
  16. Fuchsia kobalt rood grasgroen knalpaars zwart! Van alles liever de legging die vind ik net iets steviger. Aqua, mint Chili pepper, wild aster, deep teal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef het door. Welke legging is het dan waar je het over hebt? Knuff!

      Verwijderen
  17. Wilde Aster, deep teal, marine, petrol en een mooie licht blauw (aqua)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Marine is nog gewoon verkrijbaar maar die andere kleuren niet. Ik noteer het. Knuff!

      Verwijderen
  18. Blijf die ren foto zo hilarisch vinden ����
    De kleur die ik mis is turcoise voor bij de poppy blue maar missch kan de patrol er wel bij. �� Geralda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja grappig is die hè?! Ik ben soms toch een gek mens ;). Ik ga het noteren. Knuff!

      Verwijderen
  19. Deap teal en bosgroen mis ik bij al mijn groene jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik n zoek me suf naar licht blauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik mis mintgroen, paars, legergroen, fuchsia, oranje (dus niet fluor), okergeel en vast nog wel wat kleuren waar ik nu even niet op kom

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoe groot valt de XXL? Bij mijn lies zitten dit soort panties steevast te strak of de benen zijn een halve meter te lang... Zijn er grote meisjes die ervaringen willen delen?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haaiii,


    Zo jammer dat ze er bepaalde kleuren uit doen. Ik mis fuchsia (terwijl deze kleur wel weer in de winkels hangt qua kleding), oranje, aquablauw, petrol, oker geel. Een mooie licht roze is ook niet verkeerd ;-)

    Verder zijn mijn favoriete kleuren Jolly Green, yellow, fuchsia en red!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die roosjes zijn leuk! En je filmpje ook! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Susan,

    Wat goed dat er gekeken wordt naar welke kleuren gemist worden!
    De kleuren die ik mis zijn fuchsia, old pink, en een normale roze (hahaha, ik houd van roze dus ;)), petrol, mint en chilipepper.
    Ik heb andere merken geprobeerd, maar kom toch weer bij Apollo uit omdat ik de kwaliteit en de pasvorm (ik draag xxl) het beste vind!

    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Susan, ik zie in het lijstje van anderen de bordeaux staan en die heb ik zelf ook en is heel mooi. Mag ook nog aan mijn lijstje worden toegevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hai! Ben ik te laat? Ik zou zo graag een diep donkere paars terugzien? Een prachtig alternatief voor zwart en past bij onverwacht veel jurkjes! bedankt voor de moeite!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb niet alles teruggekeken, maar ik mis een echt donkerblauwe (heb het ider dat marine nog vrij helder is) En ik mis zeegroen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.