maandag 1 mei 2017

Tante Betsy OOTD Dress Patsy Stripe Rose Black


Hey girls vandaag moet ik mijn blogpost als een gek typen, we zijn langer als verwacht in Duitsland gebleven en nu heb ik minder als een uur voor een blogpost, waar ik normaal wel twee uur over doe. Maar dan klets ik maar gezellig even over mijn outfit van vandaag (OOTD=outfit of the day) mijn Dress Patsy Stripe Rose Black


Wat is het toch een heerlijke comfortabele jurk en wat is hij mooi en wat valt hij mooi. Nooit verwacht dat een streepjes jurk met horizontale strepen me zo mooi zou staan en ik er zo blij mee zou zijn. Ik vind het ook een geweldig model en ik heb me van de winter voor mijn kop geslagen waarom ik niet de polkadots jurk in dit model had genomen ipv het retro go model.
Je ziet het niet op de foto's, maar er zitten ook zakjes op deze jurk :).


Toen ik de streepjes collectie maanden geleden op het filmpje van Tante Betsy zag, bedacht ik me dat dit toch echt geen jurken zouden zijn voor vollere dames en dat het alleen zulke slanke dames als de modellen leuk zou staan...maar ik heb hartstikke ongelijk.
Ik met mijn volle buste en best wel een omvang qua buik enzo zie er prachtig in uit, al zeg ik het zelf :p hihihi. 
Ik draag maat L in mijn Tante Betsy jurkjes en mijn omvangsmaten zijn B114 - T98 - H114 cm. Ik ben 1.57m maar omdat ik mijn jurken graag strak aan mijn lijf draag, is deze voor mij toch op knielengte. 


Oh straks met lekker warm weer met een paar zwarte sneakers ook gaaf. Nu nog een paar mooie gaan scoren in zwart ;). 


Tante was zo lief om deze zwart witte versie met mijn bestelde Dress Patsy Stripe Rose Red als kado mee te sturen. 
Zo lief van die Tante, die had hier al gezien dat hij me prachtig stond. 
Ik heb me al vaker bedacht dat het echt is alsof het mijn eigen tante is die de jurken speciaal voor mij maakt whahaha. Had ik al gezegd dat ik Tante lief vind :D. 


En de mouwloze versie Dress Summer Cross Stripe is ook een pracht jurk, die me ook geweldig staat. Ja het moge duidelijk zijn Tante weet hoe ze ons blij kan maken en hoe we er op ons beste uit kunnen zien.


In mijn blogpost Tante Betsy high summer collection, deel ik meerdere foto's van diverse Tante Betsy girls (Tante Betsy verkooppunten) in de streepjes collectie.
In de blogpost waarbij ik Tante Betsy verkooppunt Our Favourite Shop te Roermond in de spotlights heb gezet, zie je ook heel wat outfit foto's (klik hier).

Lots of love from Susan