zaterdag 3 juni 2017

Tante Betsy items for sale



Hey girls wow wat leuk dat er zoveel Tante Betsy girls, maar ook Tante Betsy wannabees mee doen met de winactie in samenwerking met Tante Betsy, waarbij je kans maakt op een Tante Betsy jurkje naar keuze. 
Lukt het nu maar niet om te reageren op mijn blog, lees dan heel goed de tekst die op de 'Giveaway How to?' pagina staat. Die heb ik gisteren nog aangepast om jullie te helpen, hopelijk lukt het zo wel. 


Voor diegenen die me gisteren live op Facebook hebben gezien, leuk dat je gezellig mee hebt gekeken en leuk om te horen dat jullie het leuk vinden dat ik zo af en toe live ga.
Deze keer dus geen onderbroekenlol filmpje of mijn video over Bandelettes, maar een doos vol sale items van de Tante Betsy wintercollectie '16/'17 van Tante Betsy verkooppunt Miss Vintage


Ik vind het belangrijk om ook aandacht te schenken aan de diverse Tante Betsy verkooppunten. En vind het ook heel leuk dat ze op hun beurt me weer weten te vinden en dat we een leuke samenwerking kunnen hebben. Ik heb regelmatig contact met diverse Tante Betsy verkooppunten en er zullen dan ook regelmatig leuke acties voorbij komen. 


Als je hier voor het eerst terecht bent gekomen door die gave Tante Betsy Blog Summer give away en me vanaf nu gaat volgen, dan is je misschien wel al bekend dat er heel wat Tante Betsy verkooppunten in het land zijn. 
Maar misschien wist je dat nog niet en ken je alleen de webshop van Tante Betsy
Er zijn wel meer als vijftig winkels die Tante Betsy verkopen, in Nederland en België (en ook Denemarken).
In mijn Tante Betsy shops lijst staan veel stenen winkels waar je gewoon live de jurkjes en rokjes en shirts van Tante Betsy kunt gaan passen en advies kunt krijgen (let wel op dat men niet overal hetzelfde heeft ingekocht). Maar er zijn ook webshops, waaronder die van Miss Vintage



Op mijn 365happyTanteBetsydresses Marktplaats account zul je de items die ik gisteren live op Facebook uit de doos vandaan toverde gaan vinden en kun je erop bieden. 
De opbrengst van deze items zal bestemd zijn voor een winactie die dan weer op mijn Tante Betsy blog gaat plaatsvinden. Ik koop van het geld kadobonnen/shoptegoed bij Miss Vintage en die kunnen jullie dan weer winnen en besteden aan een item van deze zomercollectie óf... 





Ik heb gisterenavond alle items opgemeten zodat je het kunt vergelijken met een goed passende jurk, rok of top. 
Let op dit zijn items van de afgelopen wintercollectie, die veelal groter viel dan men gewend is bij Tante Betsy. 
Tante Betsy valt sinds zomercollectie 2015 op maat (op Tante Betsy haar Pinterest pagina kun je checken van welke collectie een jurk is), alleen de winter '16/'17 collectie is daarop de grote uitzondering, dus let goed op de maten die ik doorgeef!



Ik kan jammergenoeg niet op privé verzoeken in gaan, ik heb ook weekend en wil er lekker van genieten samen met manlief.
Maar je mag me altijd via de mail van mijn 365happyTanteBetsydresses marktplaats account een bod naar waarde doen en ik zal er na het pinksterweekend op gaan reageren, indien er niet al een veel hoger bod is.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik niet het onderste uit de kan wil, maar dat ik natuurlijk wel ook afwacht dat er een goed bod naar waarde komt. 
Alle items zijn nieuw en op één jurk na is alles mét kaartje en afkomstig van de webshop Miss Vintage

Lots of love from Susan