donderdag 13 juli 2017

Be your beautiful colourful self!


Hey girls twee Tante Betsy girls inspireerden me tot deze blogpost. 
Een lieverd die ik al heel wat jaren ken, maar vrijdag tijdens de Tante Betsy fan dag voor het allereerst in real life zag. 
Ik sprak even met haar, ze vertelde dat ze het eng had gevonden om te komen en dat ze eigenlijk een Tante Betsy jurk had willen aandoen die niet zou opvallen in de menigte. 
Maar ze had toch naar haar gevoel geluisterd en wel die vrolijke jurk aan gedaan. En wat voelde ze zich thuis tussen al die lieve vrolijke Tante Betsy girls. 
Het was een persoonlijke overwinning om daar te zijn en ze verheugt zich nu al op een volgende keer! 



Een andere Tante Betsy girl schreef me om me te bedanken, maar ook om jullie lieve vrolijke sprankelende Tante Betsy girls te bedanken voor een levensles die ze vrijdag geleerd heeft. 
Ze kon als introducée mee en schreef me dat ze al langer met zichzelf worstelt, dat ze haar identiteit is kwijt geraakt door zich aan te passen aan wat anderen van haar zouden kunnen denken. 
En daardoor geen fleurige kleding meer aan trok en zich meer aan paste aan wat 'normaal' is. Ze zal in vervolg als ze fleurige kleding draagt terug denken aan die bijzondere dag, aan al die sterke vrouwen die lekker zichzelf zijn. 

Deze foto hierboven is niet van mij, maar van deze vrolijke Friese dames. 


Vrijdag waren we er in alle soorten en maten, vrijdag was een warm bad vol herkenning, vooral ook dat zoveel Tante Betsy girls die uitgenodigd waren elkaar kenden...
Door de OOTD (Outfit Of The Day) foto's op de Facebook groepen, maar ook door de foto's die ik vroeger regelmatig hier deelde van jullie nav winacties met foto inzending. 
Maar ook doordat er een heel aantal elkaar al eens bij een andere Tante Betsy meeting troffen, was het vrijdag een heerlijke ontmoetingsdag waar we lang op kunnen teren. Waar we met plezier naar terug kunnen kijken en ons hart verblijdt met zoveel vrolijkheid. 


Hopelijk hebben we met ons allen ook Tante Betsy geïnspireerd door zoveel happiness in a dress te verspreiden. Ze is de wintercollectie van 2018 aan het ontwerpen en ze heeft me wat heel leuks in mijn oren gefluisterd, een geweldig leuk thema dat vast velen van jullie zal aanspreken. Wat is het toch een lieverd!
Dankjewel lieve Tante dat je zo goed voor ons zorgt en dat we stuk voor stuk geweldig uitzien in jouw leuke ontwerpen. 


Lots of love from Susan

20 opmerkingen:

  1. Ik schreef het vandaag al op Facebook: vorige week vrijdag was één van de mooiste dagen van mijn afgelopen jaar. Zoveel lieve dames mogen ontmoeten die allemaal dezelfde liefde voor de mooie jurkjes delen, het voelde als één grote familie. Inclusief de dames van Tante Betsy zelf, die gewoon als één van ons voelden. Ik draag de jurkjes van Tante Betsy nu bijna een jaar, ze hebben bij mij voor een ware metamorfose gezorgd. Ongelofelijk wat zo'n 'simpel' jurkje met je kan doen. Ik voel me niet alleen mooier en vrolijker, maar ook veel zelfverzekerder. Ik hoop dat Tante tot in het bejaardentehuis mooie vrolijke jurkjes voor ons blijft ontwerpen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooh zo jammer de bammer dat het te druk was op het werk......
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het fantastisch om te zien hoe verschillend we allemaal zijn en toch ook vaak weer erg veel raakvlakken hebben. Één ding is zeker, we stralen allemaal in onze tante Betsy's.
    Lieve groet Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer mooi geschreven Susan 😘
    Jammer dat ik er de vrijdag niet kon zijn. Maar heel blij dat ik een aantal van de lieve dames inclusief jou op zaterdag heb ontmoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och ik heb ook zo genoten..... wat was het een heerlijke onvergetelijke dag. Uren in de auto ... maar er absoluut voor over. Was zelfs emotioneel toen ik zaterdag ochtend alle jurkjes in de kast hing...de deur weer open deed...en vol trots en emotie zo dankbaar ben -x-
    Tante is geweldig ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi en bijzonder om dit te lezen ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was ontzettend leuk vrijdag. Inderdaad een feest van herkenning. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk, deze positieve insteek is een mooie afsluiter van deze dag. Zo herkenbaar wat je schrijft over deze 2 dames, het is net alsof je het een beetje over mij hebt. Kan het niet vaak genoeg zeggen,dank dat je elke dag de moeite neemt om ons te inspireren. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was een bijzondere dag, vond het enig Alisa en team in het echt te zien. Maar ook andere dames, die ik door de andere meeting heb leren kennen. We konden heerlijk bijpraten, tussen de jurken. Bijzondere dag was het!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha naamgenoot! Ik vond het ook gezellig de "oude" groep weer te ontmoeten al was niet iedereen daarvan aanwezig. Hopelijk zie ik deze zusjes alsnog bij de meeting van Binnie xxx

      Verwijderen
  10. Ook ik vond het echt een topdag. Zo gezellig. En ook met mijn twee mederijders vond ik reuze gezellig in de auto. Ik vind het heerlijk andere mensen te ontmoeten, en blijkt dat het ook nog hele mooie mensen zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om te lezen dat er dames geïnspireerd zijn om meer hun gevoel te volgen en fleurige kleding aan te trekken. Dames, inderdaad lekker doen. Het staat zo leuk en je wordt er zelf vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke blog, Susan! Ik kon er dan wel niet bij zijn, maar ik kan me het helemaal voorstellen (vond Utrecht ook al zo gezellig) :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schat! Voor mij is het zo vanzelfsprekend dat ik aantrek wat ik mooi vind, dat het goed is om stil te staan bij de vrouwen die denken dat ze zich moeten aanpassen. Het enige waar je je aan aan moet passen is je maat en het weer.
    Ik doe lekker nooit meer een broek aan ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was een geweldige dag. Met een paar jurken erbij kan ik ook bijna iedere dag in een Tante Betsy naar het werk. Heerlijk om mezelf te zijn tussen al die grijze muizen op kantoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat héérlijk om te lezen en die foto's terug te zien van deze geweldige en bijzondere dag! 😍
    Heb zelf ook super genoten en vond het zo bijzonder om iedereen te zien, Tante zelf te ontmoeten en idereen zo happy te zien tussen en in al die Tante Betsy jurken! Zat 's avonds en daarna nog steeds te stuiteren van geluk! Hoop echt dat het nog een keer wordt georganiseerd! Ben erg benieuwd naar de nieuwe collecties! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat héérlijk om te lezen en die foto's terug te zien van deze geweldige en bijzondere dag! 😍
    Heb zelf ook super genoten en vond het zo bijzonder om iedereen te zien, Tante zelf te ontmoeten en idereen zo happy te zien tussen en in al die Tante Betsy jurken! Zat 's avonds en daarna nog steeds te stuiteren van geluk! Hoop echt dat het nog een keer wordt georganiseerd! Ben erg benieuwd naar de nieuwe collecties! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Susan, ook hier nog steeds aan het nagenieten van deze heerlijke ook voor mij om meerdere persoonlijke redenen een hele bijzondere dag. 1 daar van is toch ook nog steeds een grote dosis onzekerheid, ondanks dat ik weet dat ik een sterke persoonlijkheid kan uit stralen druist het nog wel eens met de binnenzijde. Maar ik deed 't af stappen op een grote groep vrouwen waarvan eigenlijk niemand mij kende, met sommige een warme hand geschud om kennis te maken. En ohhh wat 'n schatten Tante Betsy & het hele team. Een heerlijke ervaring, met ontroering rijker om als vrolijke herinnering heel fijn om van te blijven genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).