zondag 9 juli 2017

Tante Betsy Autumn Winter 2017 preview


Hey girls ik had beloofd na de Tante Betsy outlet dagen jullie de wintercollectie te laten zien. Tijdens de outlet dagen was er een diashow te zien van de nieuwe wintercollectie, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik daar helemaal niet echt uitgebreid naar gekeken heb en wellicht hebben velen van jullie deze ook gemist. 


In december na het bezoekje achter de schermen bij Tante Betsy, waarbij Hilde en ik bij de AW2017 fotoshoot mochten zijn, mocht ik wel iets verklappen over welke modelletjes terug komen. Nu ga ik ze dan ook laten zien. 
Let op! Ik moet wel een kanttekening plaatsen, dit waren allemaal sample modelletjes die ik gefotografeerd heb. Het kan zijn dat ze in werkelijkheid toch anders gaan uitzien, dat een halslijn aangepast is of een jurk in werkelijkheid langer wordt. Vandaar dat er zo'n fotoshoot wordt gehouden met de modellen om te zien hoe de jurken staan en vallen. 


Gisteren nam ik bijvoorbeeld een sample model mee van de AW2015 collectie, in het echt zag de jurk er heel anders uit. De hals was niet zo diep en is er ook in een andere kleurstelling gekomen. 


Als allereerste deel ik het Twiggy model, een mooi model met een prachtige ronde hals. Een model dat geliefd is bij veel dames. 
Ik word er zelf op een of andere manier niet blij van, maar ik weet dat heel veel dames hier wel heel blij van worden én hij zal er dan ook zijn in die gave appeltjes print. 



En ik kom ook foto's tegen in mijn AW2017 fotomap van Tante Betsy verkooppunten. Zoals deze met een grafische print in Twiggy model. Alsook een rok en legging.  


En deze foto deelde Tante Betsy


Het shirt dress/button down model komt weer terug!
Het mooie en populaire doorknoopmodel met die prachtige aangerimpelde buste. Ik vind het een prachtig model en ben ook heel blij met mijn jurken in dit model. 
Vorige winter was hij er alleen in effen kleuren en SS2016 was hij er met een mooie retro bloemen print, deze AW2017 collectie zal hij er zijn in een vogeltjes print. 



Natuurlijk zullen er ook weer overslag modellen zijn (dit is geen wikkeljurk!!). De appeltjes print zag ik in een prachtig overslag model. Ja die staan hoog op mijn verlanglijstje, zo mooii!


Maar ook deze mooie bloemenprint, klaverprint zag ik in hetzelfde overslag model. En oh zo leuk een fuchsia roze jurk yihaa! Maar ook in zwart en wie weet nog wel in een mooie kleur. 


En ook effen jurkjes met dezelfde mooie bijzondere overslag mét bloemenborduursel, leuk! 


Ook de oude polkadot overslag jurkjes komen weer terug mét een prachtig geborduurde roos! Ik zag hem in zwart met grijze polkadots, maar hij zal er ook vast in andere kleurstellingen zijn. 


Nog een populair model met polkadots, een model dat ik vorig jaar AW2016 misgelopen ben. Deze zomer was hij er als Patsy model in effen en in de streepjesprint, met dat leuke splitje bij de mouwen. 
Deze jurk gaat deze winter zeker weten mijn lijf sieren...ik hou van een mooie ronde halslijn en van een leuke polkadot print en zag hem zelfs ook in groen yihaa!


Oh ja natuurlijk gaan er weer zippies komen mét print zoals deze prachtige bloesemprint. Zwaar verliefd op de zwarte en de blauwe, zo gaaf!


Maar er zijn nog meer zippie jurken zoals deze met klaverprint, ik zette deze twee op de foto, komt ook in het groen. 


Er zijn ook weer jurken in het snappie model zie ik. Deze met een prachtige bloesemprint en daaronder een grafische print met polkadot. Zo te zien ook in rood en blauw. 



Ik zag ook een heel aantal mooie jurken met een voor mijn buste veel te hoge halslijn. Maar dames met een kleinere buste zullen er vast wel blij mee zijn. Achter die groene in de eerste collage hangt ook een lichtblauwe :). En zwart wit is ook gaaf!




Stiekem hoop ik dat die aangepast zijn en er in een diepere halslijn komen en natuurlijk ook in langer model. We gaan het zien! Wanneer...mmm heb ik helemaal vergeten Tante er naar te vragen, maar hoorde iets van juli/augustus...


En girls zagen jullie wat leuks waar je hart sneller van gaat kloppen? Ik zag een heleboel kleur deze komende wintercollectie en daar wordt ik heel blij van. 

Lots of love from Susan