zondag 23 juli 2017

Tante Betsy loves embroidery


Hey girls ik deed van de week een update van de Tante Betsy shops lijst, maar ondertussen zijn er twee wijzigingen en ik vind het wel belangrijk om jullie erop attent te maken.
Jip Mode te Sleeuwijk (Noord Brabant) is er bij gekomen als Tante Betsy verkooppunt.
Let op! Ik heb op aanraden van een Tante Betsy girl ook een winkel van de lijst afgehaald, Anita's Boetiek in Appingedam (Groningen). Daar is dus geen Tante Betsy meer te koop!
Alle stenen winkels staan per provincie ingedeeld, altijd handig om het dan terug te vinden en op alfabetische volgorde van plaatsnaam.


Als je bij Tante Betsy verkooppunt SoMuch in de webshop kijkt naar de Tante Betsy jurkjes, kom je zo maar de foto tegen van mij in mijn Dress Ola Little Apple Red. Daar was geen produktfoto van en ik vind het geen probleem als Binnie die van mij gebruikt.



Oh ja girls ik wil jullie ook nog even wijzen op de winactie die nog loopt tot en met morgen 24 juli.
De winactie is in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt, webshop Miss Vintage; Tante Betsy blog giveaway Miss Vintage.
Er zijn vier Tante Betsy jurken te winnen van de nieuwe collectie, twee jurken zijn te winnen op mijn blog en twee jurken zijn te winnen op mijn Facebook pagina.
Ik zag in de webshop van Miss Vintage vier jurken van de nieuwe collectie staan. Maar wie weet zit er bij de volgende levering een jurk bij van jouw wishlist.


Ik zag er in ieder geval twee jurken van mijn wishlist; Dress Ola Big Apple Black vind ik enorm gaaf en die jurk kleedt ook heel mooi af bij mij (zie de foto van mijn blauwe). Echt een geweldig mooi model en een hele gave print.




En Dress Crossover Little Dot Black staat ook nog steeds op mijn wishlist. Heerlijk zo'n jurkje dat doet terugdenken aan de begin jaren van Tante Betsy. Zo leuk ook dat de borduursels weer terug zijn en ik hou ook van zo'n leuk kant randje aan dit overslag model.



Vandaag had ik weer een oudje van Tante Betsy aan, we hebben op de beneden verdieping wat opgeruimd.
Even geen OOTD (Outfit Of The Day) foto maar een closeup van het borduursel op mijn panterprint jurk met de Peony armband die ik ontving van Urban Hippies.
Deze is van kunstleer gemaakt ipv leer zoals de andere Peony armbanden, je vindt ze onder deze link in de webshop en ze kosten € 14,95 ipv € 14.
Maar ook te koop bij diverse Tante Betsy verkooppunten en andere winkels (klik hier voor de Urban Hippies verkooppunten lijst).


Wat ik ook leuk vind is dat de borduursels van Tante Betsy ook weer terug zijn op de lange hoodie vesten en ook op de Lotte Sweatvesten.


Hier op volslank model ;), Beide als vest te dragen maar ook als jurk. De binnenkant van de hoodie is ook zwart!


Hoodie Fit Black en Sweatvest Lotte Navy. Ben jij ook zo gek op de borduursels van Tante Betsy? Ik vind het zelf een leuke extra touch aan bepaalde jurkjes en dat maakt het voor mij extra bijzonder.


Lots of love from Susan