zaterdag 12 augustus 2017

My husbands candystore


Hey girls vandaag op stap met manlief naar iets wat hij leuk vind, we gaan naar een miniatuur auto ruilbeurs in Houten. Nou ja we gaan ervan uit dat je er ook miniatuurtjes kunt kopen en natuurlijk classic mini's. 
Ja auto's dat is manlief zijn passie en ik vind die oude miniatuur autootjes ook heel leuk hoor. Ik kom van een verzamelaarsfamilie, verzamelen zit in mijn bloed, in mijn genen. 


Jullie weten natuurlijk allang wat ik verzamel, ik heb pas mijn Tante Betsy jurken geteld en durf het bijna niet te zeggen whahaha. Doe ik nu ook lekker niet...maakte wel een foto van de kledingkast (daar hangt niet alles in!). Op een kledingrek in een andere kamer telde ik 45 Tante Betsy jurkjes aan het rek hihihi, hoezo verslaafd!


Ik maakte trouwens in december 2015 'the more the merrier' blogposts. Met een blik op mijn laarzenverzameling van destijds, mijn Tante Betsy jurkjes, mijn orakelkaarten verzameling en mijn zelfgemaakte kettingen.


Vandaag heb ik trouwens voor de allereerste keer een OOTD (outfit of the day) van deze wintercollectie aan met lange mouwen (nou ja ik heb ze omgeslagen ;)) ivm het frisse weer. 
Dress Ola Little Apple Green met een paar groene cowboy laarzen eronder (oude Tante Betsy laarzen). 
En omdat ik dwars ben en we vandaag toch veelal binnen zijn heb ik gewoon blote benen met Bandelettes aan.
Bij Boeties.nl koop je by the way ook hele gave cowboy laarzen (ik weet dat er altijd wel vrouwen zijn die benieuwd zijn waar je mooie cowboy laarzen kunt kopen). 


Maar terug naar ons uitstapje, we zijn nu nog onderweg... Het zal me benieuwen of we wat leuke Mini's kunnen scoren. Ik verheug me op leuke kramen met alleen retro autootjes. 


Nou girls we zitten even bij te komen in de Mc Donalds van een aantal uren rondlopen over de NAMAC beurs.
Wow wat waren er veel leuke stands met oude miniaturen, ik heb een paar foto's gemaakt. En we hebben natuurlijk ook leuke mini's gescoord, waaronder deze. 


Deze inspirerende 'garage' foto is van de site van NAMAC, de grootste miniatuurautoclub van Nederland. 


Wow wat een overvloed aan autootjes en ook een overvloed aan mannen die er rondliepen op zoek naar dat ene stuk dat nog in hun verzameling ontbreekt of stukken...


We waren al eens naar de verzamelaarsbeurs in Utrecht, ik won kaartjes bij blogster Retro Sonja (zie mijn blogpost Vintage Saturday). 
Manlief vond dat ook al heel leuk en hebben destijds toch ook al wat classic mini miniaturen gescoord. 
Maar dit is natuurlijk walhalla voor de miniatuurauto verzamelaar, twee hallen vol met tafels volgestald met auto's van allerlei merken en ook grootte. Ik vond het leuk, maar het was ook wel vermoeiend hoor. Ik las op de site iets over 'een kilometer aan tafels'...


Een man noemde zijn kraam/tafel zijn snoepwinkel, refererend aan de Pringles bussen en natuurlijk al die mooie miniaturen... Ik complimenteerde hem over zijn handige oplossing om zo'n leuke display te maken. 


Ja dit uitstapje is een snoepwinkel voor manlief.
Binnenkort staat er weer een snoepreisje voor Susan voor de deur...manlief heeft volgende week zaterdag een verrassingsreisje gepland...ik ben benieuwd wat me te wachten staat... 

Lots of love from Susan

15 opmerkingen:

  1. Oepsie dat is spannend. Uitje voor je verjaardag? Wat zou je gaan doen? Dit was iig super dag voor je man, en t is altijd fijn om daarbij te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja idd een uitje voor mijn verjaardag en ik moet eerlijk bekennen dat ik het al geraden heb...nou ja ik weet waar maar verder weet ik niks hihi. Het heeft in ieder geval wat met Tante Betsy te maken ;). Knuff😘

      Verwijderen
  2. Oh leuk een verrassingsuitje. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend....

    Kun je nu nog slapen van de week. Ook al omdat je jarig bent.
    Fijn weekend
    Grt. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop van harte van wel. Ben nu ook weer veel te vroeg wakker. Heb sowieso slaapproblemen. We gaan het zien en jullie gaan het horen ;). Knuff😘

      Verwijderen
  4. Aimee Moolenaar-Dols12 augustus 2017 om 20:36

    Ik vind autootjes ook zo leuk.. Speelde vroeger liever met autootjes dan met poppen hihi. En ik zie de mooie groene appeltjes jurk <3 zo mooiiii. Groetjes en liefs Aimee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohh wat spannend! En een superleuk voorruitzicht een verrassingsreisje!

    Lijkt me leuk dat rondsnuffelen daar tussen die miniatuurtjes, gezellig samen, meer hoeft het niet te zijn toch.

    En mooi ben je in je appeltjesjurk 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om de hobby van je man te zien,wisten natuurlijk allang dat hij helemaal weg van de mini is, maar ook nog miniaturen sparen,maakt het verhaal wel mooi compleet. Mijn man heeft als hobby ons oud campertje van 26 jaar oud en samen lekker er mee op pad te gaan.
    Deze jurk staat je trouwens weer geweldig, ik heb donderdag de blouse met de groene appeltjes kunnen kopen. Helemaal blij mee. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk al die miniatuur auto's!
    Ben benieuwd of dat uitstapje een grote suprise zal zijn voor je verjaardag....
    Spannend.....

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha en nu ben ik wel supernieuwsgierig naar hoeveel jurkjes het zijn 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig en ja de hobby van je mannetje vind ik als miniaturist geweldig. Mijn hobby is poppenhuizen, dus ook mini. Dat was vast een leuke gezellige gave dag en je zag er weer super uit in het groen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk ieder zijn verslaving. Geweldig die verzameling laarzen. Ik hoop dat ik ook nog een paar kleurige exemplaren op de kop kan tikken hier of daar!
    Volgens mij zit jij al op de 90 jurkjes🤔
    Ben benieuwd wat je man voor je in petto heeft👍🏻
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke hobby's hebben jullie allebei, haha. Die groene mini paste wel mooi bij jouw appeltjesjurk. Spannend dat verrassingsuitje, kun je er wel van slapen? Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat was een gezellige dag!
    Die blogpost van 'the more...' kan ik me nog goed herinneren, gezellig was die!
    Veel voorpret voor komende week!
    Liefs,
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).