dinsdag 1 augustus 2017

Our Favourite Shop Roermond Tante Betsy meet


Hey girls ik begin dit verslag te typen als ik in de trein zit van Heerlen naar Roermond, onderweg naar een kleine Betsy meeting in Tante Betsy verkooppunt Our Favourite Shop


Tante Betsy girl Heidi ligt daar aangemeerd en deed een oproepje wie er zou komen. 


Ik had vanmorgen fysio en eigenlijk een Marktplaats afspraak staan, maar die laatste heb ik verzet ;). 
Vanmorgen ook geheel in stijl gaan sporten in een Tante Betsy outfit; zwarte Polypants en Vera Jacket Black (kocht ik bij de outletdagen) en mijn Summer Cross Top Poppy Black met mijn rode Asics Gel Lyte sneakers. 


Ik ben heel benieuwd wie er allemaal gaat zijn, ik weet dat Heidi er zal zijn met haar dochter Yentl. Aimée gaat er zijn, Conny en Eveline. En natuurlijk Esther van Our Favourite Shop en wie weet ook Maurice.
Jammergenoeg konden een heel aantal Tante Betsy girls niet vanwege werk, ziekte of andere verplichtingen. 


Wat was het weer leuk, wat is het toch heerlijk om onder gelijkgezinde dames te verkeren. De andere dames waren er allemaal al en zaten gezellig bij elkaar te kletsen met koffie en thee en wat lekkers erbij. 


Eveline had al een leuke Summer Cross Top Poppy Red gescoord.
Yentl zat heerlijk te genieten in haar net gekochte zwarte Tante Betsy blouse (Button Shirt Solid Black). 
Heidi was een jurk aan het passen van Froy & Dind als ik het goed heb...heerlijk om zo'n stel gezellige dames te treffen. 


Ik had in de webshop van Our Favourite Shop gezien dat ze Dress Crossover Little Dot Black in mijn maat hadden dus die wilde ik toch even passen. Heidi vond hem zo leuk staan dat ze hem ook even ging passen. 


We hebben hem allebei in maat L aan, Heidi is 1.82m en ik ben 1.57m.
Omdat bij mij veel meer qua omvang in de jurk gaat is hij Heidi niet beduidend korter, zo krijg je dan toch een idee hoe twee dames allebei eenzelfde maat aan hebben met een heel ander figuur. 
En zoals je op de volgende foto kan zien, ging deze mee naar huis ;). 


Ik heb ook nog even het zwarte Lotte Sweatvest aangedaan in maat M. Omdat Corry zei dat hij groter viel. Thuis nog maar eens de L aan doen om te kijken waar ik blij van wordt. Esther vertelde dat ze hem wel gewoon in haar eigen maat aan had. 



En ik ging gezellig met Corry en Yentl op de foto. Yentl dus met de zwarte blouse van Tante Betsy (Button Shirt Solid Black), Corry en ik hadden allebei Dress Vera LS Black aan. Wat is het toch een enorm gave jurk en wat valt hij mooi. 


Heidi en Aimée hebben allebei even ook nog Dress Ola Little Apple Red en Green aangedaan. Wat staat die super! 


Op de meeste foto's heb ik alleen zwarte jurken aan behalve mijn OOTD. Maar dat komt omdat ik zelf al een aantal jurken heb en ik wil graag laten zien hoe andere jurken uitzien. 
Er komt nog meer van de Tante Betsy Autumn Winter collectie, maar op een later moment. 


Wel heb ik nog iets heel leuks! Ik verloot een kadobon twv €25 te besteden bij Tante Betsy verkooppunt Our Favourite Shop te Roermond
Kom je uit Limburg of omgeving óf heb je nog een uitje naar Limburg, Roermond in de planning staan waag dan een kansje en reageer hier onder deze blogpost dat je een kans wilt maken (dit is geen Facebook winactie)
Reageren kan t/m 3 augustus, vrijdag 4 augustus maak ik dan de winnares bekend. 



Ik nam namelijk de Snappie Denim mee voor Corry die ik kocht op de Tante Betsy Fandag Outlet en mij niet mooi zat. Corry zocht deze en omdat er een tijd geleden er lelijk op haar gereageerd was op Facebook besloot ik deze niet te verloten maar aan Corry te verkopen. Dus zo is er nu een kadobon te winnen twv €25, leuk toch?!


OOTD; Dress Betsy Big Flower Red met mijn roze asics sneakers en roze Tante Betsy hoodie (hele oude collectie).  

Lots of love from Susan