vrijdag 18 augustus 2017

Tante Betsy blog party invitation


Hey girls ik ben nog niet uitgefeest, gisteren heb ik samen met mijn goede vriendin onze verjaardag gevierd. Ze is vorige week 50 geworden en zo vierden we gisteren dat we samen 100 zijn. 
Lekker samen uiteten en daarna lekker gaan wandelen...geen foto's van maar wel even samen vooraf op de foto gegaan. Ik met mijn dress Senorita van de SS2017 collectie en mijn Hoodie Fit Black van deze AW2017 collectie. Ze had speciaal voor mij een fleurige top aan gedaan en ik heb bewust wat zwarts aan gedaan hihi. 


We kennen elkaar al weer heel wat jaartjes, sinds onze Meao tijd in 1985. Daarna zijn we elkaar enkele jaren uit het oog verloren, maar in 1998 zijn we elkaar weer tegengekomen en ook daarna een aantal jaren geen contact gehad. Maar het voelde meteen als vanouds en zo hebben we weer een aantal jaren regelmatig contact. 
We praten elkaar de oren van onze kop af en kunnen ook heerlijk lachen met elkaar. Dus hebben een fantastische middag gehad gisteren. 


Morgen staat mijn verrassingsuitje voor de boeg, maar ik stouterd heb al geraden waarheen we gaan. 
De invulling van de dag heb ik geen benul van...
Maar ik zag al van Binnie van Tante Betsy verkooppunt So Much een oproepje aan Tante Betsy girls. 
Dus wie weet woon je wel in de buurt van Heerenveen en vind je het ook gezellig om te komen. 



Wij nemen in ieder geval een Limburgse vlaai mee (die ging ik vandaag halen op de terugweg van fysio/psycholoog afspraak). Met Tante Betsy polypants, Tante Betsy Poppy top en mijn nieuwe Vera Jacket Red (AW2017) en rode Asics sneakers. 


En we nemen een taart mee, die ik gisteren kreeg van Tante Betsy via gefeliciTAART! Uit ervaring weet ik dat die overheerlijk is! 


En manlief en ik maken er meteen een weekendje van, want ook nog 3,5uur terug rijden op het einde van de dag red manlief niet. 
Dus heb ik een Airbnb overnachting geboekt tussen Apeldoorn en Deventer in en wie weet wat we 's zondags gaan doen. Misschien wel relaxed wandelen of een ander Tante Betsy verkooppunt bezoeken ;). 

Lots of love from Susan