vrijdag 22 september 2017

Always a chance to be a lucky Tante Betsy girl


Hey girls vandaag ga ik weer Tante Betsy verkooppunt, webshop Love, Peace & Joy in het zonnetje zetten. Wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast mee deden aan de Tante Betsy blog Love, Peace & Joy giveaway.
Vandaag ga ik de twee winnaressen bekend maken die een cadeaubon twv € 25 hebben gewonnen. 


Als je onlangs nog op bezoek bent geweest in de webshop van Love, Peace & Joy en gekeken hebt bij de Tante Betsy items, dan kan het zijn dat je gezien hebt dat je wensjurkje inmiddels is uitverkocht in je eigen maat.
Maar maak je geen zorgen als je tot de winnaressen behoort kun je even contact opnemen met Ellen, geef je keuze door en dan kan ze er rekening mee houden bij de nabestelling. 


Deze week kreeg ik een prachtige jurk, Shirt Dress Pieper Blue, toegestuurd.
Er verscheen geen leuke flitsende fietskoerier aan de deur, maar dat mag de pret niet drukken whahaha. Wat is die blauwe vogeltjes doorknoopjurk gaaf! 
Ik ben gek op dit doorknoopmodel dat mooi aangerimpeld is bij de buste, maar ook de heldere blauwe kleur van de blaadjes op de donkerblauwe ondergrond is prachtig! Ook deze jurk valt goed op maat!
Als je me al wat langer volgt weet je inmiddels wel dat ik een XL'er ben die zich in een L 'perst'. Ik draag mijn Tante Betsy jurkjes graag strak aan mijn weelderig lijf ;). 


Weet je wat leuk is? Als je wat koopt in de webshop van Love, Peace & Joy en daar een leuke foto van deelt via Facebook of Instagram, dat je kans maakt om een cadeaubon ter waarde van €25 te winnen. Heb je nu geen Facebook of Instagram dan mag je hem ook mailen.
Lees de voorwaarden van deze maandelijkse winactie wel even goed op de pagina;  lovepeacejoy.nl/winactie/



Wat zou het leuk zijn als deze maand een Tante Betsy outfit wint?!
Vorige maand won ook al een voor mij bekende Tante Betsy girl Rosan Bakker van Roos Bakt, maar dan met foto in zo'n gaaf Ato Berlin bomberjack (hier te vinden bij alle jassen, waaronder ook de Tante Betsy jas)! Op 1 oktober wordt de volgende winnaar getrokken! Wie weet ben jij dat wel?



En girls als je nu niet tot de winnaressen behoort dan is er speciaal voor de Tante Betsy girls en natuurlijk ook voor de wannabees een troostprijs.
Een kortingsboncode voor gratis verzending 'tantebetsygirls' geldig tot en met zondag 24 september (alleen op de nieuwe collectie).
Let op; na het invoeren van de code verschijnt een extra 'gratis verzending' optie, die moet wel nog even aangeklikt worden. 


Zo girls nu heb ik jullie wel weer lang genoeg in spanning gelaten en ga ik de twee winnaressen bekend maken. Je maakte natuurlijk extra kans door te reageren op mijn blogbericht en onder mijn Facebook bericht
Ik had kunnen kiezen om een grotere prijs te kunnen weggeven twv €50. Maar op deze manier vind ik het eerlijkste voor iedereen. 
Wie oh wie heeft gewonnen? Vanmorgen heel vroeg trok ik de blogwinnares, ik zette alle namen in een notities app van mijn iPhone en kopierde die naar Naamloten.nl en als winnares kwam daar uit Marian B, die graag Little dot Blauw wilt kopen.


En in de middag trok ik de Facebook winnares via Fanpage Karma Good Luck Fairy en de winnares daarvan is geworden Elke de Vlaminck die graag de Flower Branch jurk wilt kopen.
Gefeliciteerd girls, neem je even contact met me op dan geef ik je gegevens door aan Ellen!


Heb je nu niet gewonnen dan heb je hierboven vast gelezen over de 'troostprijs'.
Met het invullen van de kortingsboncode 'tantebetsygirls' heb je gratis verzending als Tante Betsy girl (actie geldt t/m zondag 24 september) op een bestelling van de nieuwe collectie.


Er loopt nu ook alweer een nieuwe winactie ism Belgisch verkooppunt Ly-Lou op mijn Tante Betsy blog!
Doe gezellig mee, ook als je geen Belgische Tante Betsy girl bent (ze heeft ook een webshop!) en er komen heel snel nieuwe winacties aan...


Lots of love from Susan