woensdag 27 september 2017

Dress Red Day coming up


Hey girls komende vrijdag 29 september is het Dress Red Day om aandacht te vragen voor hart- en vaatziekten bij vrouwen. Doen jullie mee en dragen jullie je rode Tante Betsy?
Heb je geen rode Tante Betsy jurk, top of rok dan kun je natuurlijk ook altijd een rood accessoire aan- of omdoen als je wilt mee doen, maarreh niks hoeft natuurlijk hè...


Velen van jullie die me al langer volgen weten dat ik er ieder jaar weer aandacht aan besteed (hier kun je die blogposts erover teruglezen).
Ik heb zelf op 38 jarige leeftijd een young stroke gehad (vandaag precies 12 jaar geleden) en heb nog steeds last van onzichtbare gevolgen. 
Nu ik in therapie ben voor mijn burnout, wordt toch wel duidelijk dat veel van mijn klachten ook te maken hebben met mijn hersenbeschadiging. 
Dat is best wel confronterend, maar aan de andere kant ook wel fijn dat er iemand is die me er wijzer in maakt. 
De psychologe wil me zelfs opnieuw laten testen en wil me uiteindelijk nog naar een revalidatietraject sturen, iets wat ik niet heb gehad 12 jaar geleden. Ik ben destijds in het diepe gegooid en ben pas sinds een jaar of vier onder controle bij de praktijkondersteuner. 


Ik moet wel eerlijk zeggen girls dat ik moet zorgen dat ik op dit moment een pas op de plaats moet maken. 
Ik moet leren mijn grenzen beter te bewaken, nog beter naar mijn lijf te luisteren en zorgen dat ik genoeg rust krijg. 
Ik blijf wel gewoon bloggen hoor, maar zal me toch eens wat vaker er makkelijker vanaf moeten maken en me niet zoveel werk op de hals moeten halen. Dus er komt weer wat vaker een outfit post. 


Zoals velen van jullie wel weten draag ik graag rood, rood en roze zijn mijn favoriete kleuren. Dus voor mij is het altijd een feestje om een rode jurk aan te doen. 
Ik was dan ook erg verheugd om zoveel rood terug te zien bij de Tante Betsy fotoshoot AW2017
Ik word er meteen vrolijk van en ik als miss Positive sta liever optimistisch en positief in het leven, als dat ik blijf hangen in andere emoties. 



Okay ik heb dan wel mijn high en lows, maar ben blij met een rijk gevoelsleven. Ik kan dan ook voor de volle 100% voor iets gaan waar ik blij van wordt. 
En zoals jullie allemaal weten is dat zekers ook van Tante Betsy jurkjes. 


Dus girls laten we er samen een feestje van maken en zelf de slingers ophangen, wat er ook in je leven gebeurd is of bezig is. 
Laten we met ons allen de wereld er een stukje vrolijker op maken in onze vrolijke Tante Betsy jurkjes en outfits. En vrijdag gaat dat voor mij in een rode jurk zijn, alhoewel ik 's morgens eerst een gecombineerde fysio en psycholoog afspraak heb. 


Lots of love from Susan

Ps de tekst aan het begin én foto is afkomstig van jurkjeszusje Margreet die een oproep deed ;).