zondag 10 september 2017

My Red and Blue striped outfit


Hey girls vandaag deden we het rustig aan, uitslapen is er bij mij niet van gekomen, maar ik heb wel weer beter geslapen de afgelopen nachten. 
Na een paar uurtjes heerlijk naar een Netflix serie gekeken te hebben met manlief, zijn we maar eens opgestaan. 


Ik koos als outfit mijn rode streepjes jurk (Dress Patsy Stripe Rose Red) met mijn streepjes legging van Tante Betsy (nog niet in de webshop) erbij aan. Dat vind ik wel een hele leuke combinatie, een breed rood met blauwe streep patroon met een smal blauw met rode streep patroon. 



En omdat we zouden gaan wandelen heb ik er meteen mijn rode ZOO Adventure outdoor laarzen (model Adisa) bij aan gedaan. 


Geïnspireerd door Femke van Urban Hippies deed ik allebei mijn Primrose armbanden aan. Ik had eerst alleen de rode aan ;). 
Tot middernacht (10 september) krijg je bij aankoop van een Primrose armband bij Urban Hippies, een roosje als kado erbij. 



Uiteindelijk heb ik toch mijn Sweatvest Lotte Jeans van vorige winter erbij aan gedaan, het was wat frisjes geworden...er stond wat wind ;). Heerlijk gelopen met manlief, hij is geen wandelaar maar tegenwoordig proberen we in ieder geval in het weekend even een uurtje of zo te gaan wandelen. 



Op de foto van ons samen zie je dat de legging best wel wat aftekent in mijn buik. 
Eigenlijk moet ik zelf van een legging echt wel een XL hebben.
Van de Apollo panty's/leggings heb ik ook altijd een XXL. Ik ben zoals jullie inmiddels allemaal wel weten een XL'er die zich in een L jurk perst. 
Ik ben de afgelopen tijd ook wat toegenomen in kilo's en heb inmiddels een buikomvang van 99 cm.
Dus geen goed voorbeeld hoe een legging in Large dan zit hihi, mijn jurkjes heb ik wel allemaal in maat L die rekken wat makkelijker mee ;). 

Lots of love from Susan