maandag 18 september 2017

Tante Betsy Dress Sporty Cherry Blossom


Hey girls wat zijn de zippies toch gaaf van de laatste lichting van de Tante Betsy wintercollectie. Ik ben zwaar verliefd op die gave bloesemprint, maar dat was ik al toen ik samen met Hilde van Hillybilly Beauty bij de fotoshoot was van de AW2017 collectie. 
Dress Sporty Cherry Blossom heet de jurk en hij is er in drie kleuren. Ik heb hem zelf in het blauw ontvangen van Tante Betsy en sinds gisteren heb ik hem ook in het zwart (gekocht bij SoMuch). 



Nu valt deze jurk jammergenoeg wat krap, maar dat zal vast niet bij iedereen het geval zijn. Het ligt helemaal aan hoe de Tante Betsy jurken je normaal in je eigen maat vallen en wat voor soort figuur je hebt. 
Ik heb ze zelf beide gewoon in mijn eigen maat, maat L. 
Zoals je al op mijn Live on Facebook filmpje kon zien, vallen de mouwen wat krapper maar ik vind het zelf niet vervelend. De jurk wordt ook iets wijder door het dragen, dus denk niet zomaar dat hij je niet past. 
Maar iedereen is anders dus ik raad aan naar een Tante Betsy verkooppunt te gaan en daar te gaan passen, als ze hem nog hebben. 
Zijnotitie: de Zippie Blossom jurken (klaverprint) vallen wel op maat en zelfs ruimer in de maat!


Heb je hem misgelopen dan heeft Tante Betsy ze straks natuurlijk ook te koop, maar ook daar zullen ze er snel uit vliegen. 
Er zijn ook rokjes van deze stof en die is zoals alle andere zippie jurken van Tante Betsy van een dikkere stof, een soort jogging stof. 


Ik heb mijn Sporty Cherry Blossom Blue vandaag gecombineerd met een fuchsia roze legging en een fuchsia roze onderbroek top en mijn azuurblauwe ZOO Adventure laarzen want ik had vandaag willen gaan wandelen...


Eigenlijk had ik vandaag geen outfit post willen maken, maar een winactie blogpost, nog even geduld. Ik ga nu sociaal doen met manlief en we gaan onszelf even trakteren op uit eten. Dat was een spontane beslissing, vandaar een outfit foto bij de Lidl ipv thuis whahaha. 




Oh ja ik heb een Peony armband van Urban Hippies om.


Vergeet niet om mee te doen aan de winactie in samenwerking met Love, Peace & Joy


Lots of love from Susan

Ennuh Heidi heeft by the way de Tante Betsy jurk gewonnen met het Dikke dames schilderij met appeltjes jurk (te zien in de link hieronder). 
Dat wist ik gisteren nog niet toen ik mijn Creative Tante Betsy girls blogpost postte ;). Tamara en Ria hebben de workshop pruiken maken gewonnen. Zie de blogpost van gisteren ;). Knuff!